Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Min forlovede eier egen leilighet, jeg eier ingenting. Vil jeg automatisk bli eier av 50% av hans leilighet når vi gifter oss? Pga gammel drittgjeld vil jeg ikke bli eier av noe inntil jeg har blitt kvitt gjelden. Må noe skrives under i den forbindelse? Anonymous poster hash: 29845...cba
Appelsinpiken Skrevet 29. oktober 2014 #2 Skrevet 29. oktober 2014 Nei. Han vil beholde eierskapet på leiligheten, men mulig at halve verdistigningen blir "din"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå