Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Man blir jo GAL av hyling, er ikke en dritt som hjelper.. Ungen skriker like herlig enten vi bærer eller lar henne ligge, jeg orker snart ikke mer! Sukk.. Fy søren så jævlig denne babyperioden har vært:( Anonymous poster hash: 0e332...194
Ladybird2014 Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Føler med deg! En mager trøst nå: det går over! Er dere to som kan dele på å bære osv? Jeg måtte av og til gi barnet til mannen og gå meg en tur, rope inn i en pute på badet, dra i butikken e.l. Holdt på å bli gal etter 6 mnd med kolikk. Nå er ungen smørblid og grei å ha med å gjøre, og kolikken bare et vondt minne...
Elsker livet Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Kjenner den vonde følelsen. Det er vondt både for baby og foreldre når ingenting hjelper. Det eneste som holdt oss noenlunde oppe var å bytte på å få sove. Er dere to så ha gode avtaler slik at dere ikke blir helt i underskudd på søvn. Får man sovet nok, tatt seg en dusj hver dag og spist skikkelig er det mye lettere å takle. I tillegg vil jeg anbefale ørepropper eller noe annet som demper lyden litt. Når pappaen bærer henne så vær i et annet rom, dusj, sov eller gå en tur.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, herregud, hadde krepert om jeg var alene! All ære til de som holder ut, men man må jo bare.. Stakkars unger:( Anonymous poster hash: 0e332...194
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Noe hjelper.... Ør lite grann ren melkesjokolade. Det er snakk om 1/4 del av en lillefinger negel....fått den fra andre, prøvde sel våga desperasjon og vips ett par minutter tetter sjokoladen var smeltet i munnen kom lufta. Jeg s kulle ha visst km det så mye tidligere.... Anonymous poster hash: e0e2d...4e8
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #6 Skrevet 29. oktober 2014 Noe hjelper.... Ør lite grann ren melkesjokolade. Det er snakk om 1/4 del av en lillefinger negel....fått den fra andre, prøvde sel våga desperasjon og vips ett par minutter tetter sjokoladen var smeltet i munnen kom lufta. Jeg s kulle ha visst km det så mye tidligere....Anonymous poster hash: e0e2d...4e8 Vil tro det er sukkeret som har hjulpet. Sukkervann er det eneste som har dokumentert effekt. Hi har helt sikkert prøvd alle triksa i boka, og det er så fortvilende når ingenting hjelper. Anonymous poster hash: d8926...b2d
Ladybird2014 Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Utrolig å tipse om melkesjokolade. Hva om babyen til hi gråter av melkeproteinintoleranse f.eks? Det gjorde min. Så du kom ikke akkurat med noe universalråd.
Mamma_til_2 Skrevet 29. oktober 2014 #8 Skrevet 29. oktober 2014 Stakkars både deg og baby, min jente roet seg med sukkervann først og så la jeg henne over fanget mitt på mage slik at bena hennes hengte ned enten mellom mine eller på siden så bevegde jeg bena mine fra side til side som masasje og brukte ene hånda til og stryke ryggen med sirkelbevegelser, pass på at magen til baby ligger åpen låret ditt ikke mellom, slik sov hun mange ganger.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #9 Skrevet 29. oktober 2014 All medfølelse! Du har sikkert prøvd alle triks. Eneste som hjalp hos oss var at hun måtte bli eldre. Så dagen etter 3mnd forsvant det! Prøv å holde ut og prøv å ikke hakke på hverandre. Lett å skje at man lar frustrasjon gå utover annen part. Anonymous poster hash: 01140...ec8
Chl85 Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Har du tenkt på å kjøpe sånne hørselvern med radio? Et vennepar brukte det under den verste kolikk skrikinga... Da kan man høre på noe annet mens man går rundtt med babyen. For skrike gjør de nok uansett Mager trøst er jo at det kommer til å gå over! Håper dere hjelper hverandre, ikke noe gøy for hverken foreldre eller baby det der. Klem til dere.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #11 Skrevet 29. oktober 2014 Prøv å få dere mest mulig søvn på en eller annen måte. Uten søvn blir man virkelig ødelagt, undersøkelser har vist at man faktisk ikke husker positive ting ved lengre tids søvnmangel (http://www.nrk.no/viten/ustabil-uten-sovn-1.12005002), så for å holde ut er det viktig å prøve å få sovet. Anonymous poster hash: cbcb2...fe4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #12 Skrevet 29. oktober 2014 Vi bytter på ja, heldigvis. HI Anonymous poster hash: 0e332...194
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #13 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg hadde sluttet å amme og sett om det ble bedre med flaske. Enkelte ganger tåler ikke babyene morsmelka. Anonymous poster hash: 7f102...e7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå