bIomstre Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 ...at oppvasmaskinen slår seg på av seg selv?! Den gjør jo ikke det! Rydde ut av seg selv gjør den derimot, den er egentlig ganske grei...
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Har du også en slik mann?? Min tror glassene går inni selv og han. Han setter dem bare på benken og neste dag (eller uke) er de borte. Min tror også at ting gjør seg selv i hele huset.. Og at kaffen han søler forsvinner helt av seg selv
Maleficent Skrevet 29. oktober 2014 #3 Skrevet 29. oktober 2014 Menn tror at alle oppvaskmaskiner er helautomatiske (det vil si at fruen setter inn og tar ut).
frk Nilsen Skrevet 29. oktober 2014 #4 Skrevet 29. oktober 2014 Er nok en genfeil, min lider av samme syndrom
Gustav Klitt Skrevet 1. november 2014 #5 Skrevet 1. november 2014 Min gubbe tror at epleskrotter blir til luft hvis de bare får stå lenge nok på stuebordet og skrumpe.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2014 #6 Skrevet 2. november 2014 Min gubbe tror at epleskrotter blir til luft hvis de bare får stå lenge nok på stuebordet og skrumpe. Æsj! Du vinner Det tror ene barnet mitt også, men de er jo bare barn i det minste..
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2014 #7 Skrevet 2. november 2014 Jeg trodde forresten at jeg skulle falle om idag. Jeg husker godt at jeg satte på oppvaskmaskinen igår når jeg la meg. Likevel gikk den idag når jeg sto opp kl.13.. Mannen sa det var han som kjørte den. Fordi det var noe brunt inne der som man lukker. Det kommer mer. Han hadde skrubbet der først siden det er innelukket og ikke blir vasket når man da lukker døra Say what? Hvem er du og hvor er mannen min? 😨
ms.Pond Skrevet 2. november 2014 #8 Skrevet 2. november 2014 Her har gubben lært at det er bare å skygge banen. Hormonell gravid dame skal ha ting gjort på en viss måte og i en viss fart, og klarer du ikke det så verst for deg! Har nå kjørt vaskemaskinen kontinuerlig i en uke, og for første gang siden jeg ble gravid er vaskerommet blåst for klær. Fikk faktisk vondt inni meg da jeg måtte slenge kjøkkenkluten til vask tidligere i dag, for det ødela det plettfrie synet. Har også gått så langt som at jeg har nappet til meg smørekniven fra gubben idet han har lagt den fra seg et sekund og slengt den i oppvasken, så når han trenger den igjen to sekunder senere er den borte. Men oppvaskmaskinen har min tålmodige halvdel vært veldig flink med. Kan godt hende han bare er møkklei av å høre på stønning og småbanning over å måtte bøye seg x antall ganger med vond rygg og bekkenløsning Men resultatet av alt er at huset ser bedre ut enn på lenge. Jeg tror jammen meg jeg må bli gravid litt oftere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå