Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Noen ganger lengter jeg litt tilbake til singellivet. Drømmer mye at jeg har sex med andre og blir i ny og ned litt betatt/tent av andre. Jobbet f.eks med en kjekkas i sommer og drømte om at han tok kontroll og knullet meg fullstendig sanseløs etter stengetid... Jeg har aldri vært utro og jeg kommer heller aldri til å være det eller gå fra han jeg er sammen med nå! Vi har bra sex og jeg elsker han. Men den spenningen som var tidligere når jeg hadde vill sex med andre den går jo over etterhvert i et forhold. Savner den uvissheten noen ganger! At man ikke vet om det blir noe, er han interessert? Skulle gjerne hatt den tiden tilbake og brukt den bedre... Andre som fantaserer mye? Vurderer å bruke det på å skrive noe! Kreativiteten blomstrer i allefall i hodet.... Anonymous poster hash: 4dd40...936
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er forelsket i dn annen. Lidenskapen er borte i forholdet. Har ikke hatt sex på 4 mnd. Hadde jeg tatt noen glass vin sammen med han andre, og han hadde tatt hånden min som han gjorde sist.. Da vet jeg sannelig ikke. I tankene mine kaster jeg meg over ham. Men jeg velger familien foran lidenskapen- selv om det er direkte bittert å tenke på at jeg aldri skal få leve ut fantasien.. Anonymous poster hash: 09bc7...05d
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er forelsket i dn annen. Lidenskapen er borte i forholdet. Har ikke hatt sex på 4 mnd. Hadde jeg tatt noen glass vin sammen med han andre, og han hadde tatt hånden min som han gjorde sist.. Da vet jeg sannelig ikke. I tankene mine kaster jeg meg over ham. Men jeg velger familien foran lidenskapen- selv om det er direkte bittert å tenke på at jeg aldri skal få leve ut fantasien.. Anonymous poster hash: 09bc7...05d Den lidenskapen vil forsvinne hos nye mannen også ... Om det er noen trøst 😉 Anonymous poster hash: 7c993...9e0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er forelsket i dn annen. Lidenskapen er borte i forholdet. Har ikke hatt sex på 4 mnd. Hadde jeg tatt noen glass vin sammen med han andre, og han hadde tatt hånden min som han gjorde sist.. Da vet jeg sannelig ikke. I tankene mine kaster jeg meg over ham. Men jeg velger familien foran lidenskapen- selv om det er direkte bittert å tenke på at jeg aldri skal få leve ut fantasien.. Anonymous poster hash: 09bc7...05d Den lidenskapen vil forsvinne hos nye mannen også ... Om det er noen trøst 😉 Anonymous poster hash: 7c993...9e0 Ja, jeg vet. Jeg har bare så ufattelig lyst på denne andre mannen at jeg er konstant horny.. Måtte ut Anonymous poster hash: 09bc7...05d
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #5 Skrevet 29. oktober 2014 Jeg er forelsket i dn annen. Lidenskapen er borte i forholdet. Har ikke hatt sex på 4 mnd. Hadde jeg tatt noen glass vin sammen med han andre, og han hadde tatt hånden min som han gjorde sist.. Da vet jeg sannelig ikke. I tankene mine kaster jeg meg over ham. Men jeg velger familien foran lidenskapen- selv om det er direkte bittert å tenke på at jeg aldri skal få leve ut fantasien.. Anonymous poster hash: 09bc7...05d Den lidenskapen vil forsvinne hos nye mannen også ... Om det er noen trøst 😉 Anonymous poster hash: 7c993...9e0 Ja, jeg vet. Jeg har bare så ufattelig lyst på denne andre mannen at jeg er konstant horny.. Måtte ut Anonymous poster hash: 09bc7...05d Skjønner hva du mener med at det er bittert og ikke få leve ut fantasien! Men samtidig har jeg det bra akkurat der jeg er. Heldigvis er jeg fortsatt forelsket i han jeg er sammen med, og vi har sex. Men den spenningen forsvinner jo! Anonymous poster hash: d420e...89e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #6 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes ikke at er noe problemer å tenke litt tilbake og gjør noe som man har gjort før man ble gift. Den er greit å tenke litt tilbake og gjør litt ekstra ting når mannen er ikke i nærheten lol. Litt ekstra sex er jo bra når man blir ikke oppdaget. Anonymous poster hash: dc7bf...64a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #7 Skrevet 30. oktober 2014 Hahah kanskje du kommer til å tenke litt tilbake hvis du ser meg lol. Jeg skal finne sommerjob hos dere neste sommer hahah. Anonymous poster hash: dc7bf...64a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #8 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes folk er alt for kresne, og all utroskap og elendighet som ødelegger så mange barnefamilier kommer av at folk er ego og har urealistiske forventninger til livet. Alt skal være spennende, man skal tas med storm hver dag osv. Bullshit. Hadde man fokusert på sitt eget forhold mer, og satt REALISTISKE mål og forventninger til livet sitt, så kunne mye lidelse ha vært unngått. Anonymous poster hash: 8d4fa...614
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2014 #9 Skrevet 30. oktober 2014 Jeg tror vi alle i perioder lengter litt etter noe som er annerledes enn det vi har nå. :-) Er man singel lengter man etter trygghet, er man gift savner man spenning. Har man barn tenker man tilbake til frie dager, mens de barnløse drømmer om klemmer fra lubne barnearmer. Har man stort hus drømmer man om enkel leilighet, bor man trangt drømmer man om stor plass. De fleste i krevende jobber drømmer om samlebåndsjobb og omvendt. Osv osv. Det er helt normalt. :-) Det betyr jo ikke at man ønsker å bytte ut mannen, barna, jobben eller hjemmet. :-) Anonymous poster hash: 97905...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå