Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Skulle så gjerne ha kjøpt et automatisk back up program. lest om en clickfree e6 men den finnes ingen steder Vet dere om noe annet program som har samme virkning?? Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Hva trenger du back up til?Er det kun bilder og andre småting ville jeg anbefalt Drop Box, OneDrive eller lignende. Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 har en pc som har kræsjet, så trenger et backup program som finner alle bildene osv og automatisk fremkaller de til pcen igjen....Er programmene du nevner slik backup? Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Det du mener er ikke en backup... Jeg kan ikke gi deg noen svar før du gir mer informasjon. Hva har skjedd med dataen? Booter den ikke? Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 http://www.clickfree.com/ En sånn clickfree automatic backup jeg mener ( som jeg skrev ovenfor). Trodde det het backup imed det står det i setningen men. Den ville ikke starte, og når den først ville starte så var alle bildene og filer borte. Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 http://www.clickfree.com/ En sånn clickfree automatic backup jeg mener ( som jeg skrev ovenfor). Trodde det het backup imed det står det i setningen men. Den ville ikke starte, og når den først ville starte så var alle bildene og filer borte. Anonymous poster hash: d5f2a...d51 Ja, det heter backup, men backup er noe man gjør når man har bildene tilgjengelig. Altså før noe går galt. Å hente opp bilder på den måten du snakker om er det best å overlate til eksperter. Så du vet ikke hva som kan ha skjedd? Ingen advarsler? Har du sjekket for virus? Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Vært greit om det hadde funnet noe en kunne kjøpe, har andre per jeg skulle ha fått tilbake bilder på og... Er min mors så vet ikke alt, bare at den har pepet under oppstart og etterpå var den "død". Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Vært greit om det hadde funnet noe en kunne kjøpe, har andre per jeg skulle ha fått tilbake bilder på og... Er min mors så vet ikke alt, bare at den har pepet under oppstart og etterpå var den "død". Anonymous poster hash: d5f2a...d51 Har du f,eks Outlook (tidligere Hotmail) så kan du laste ned OneDrive gratis. Da har du en folder på PC'en din som du kan legge bilder i, også laster de seg automatisk opp på en mappe du har i mailen din. Dropbox er også bra. (Det finnes mange varianter av disse, og det er gratis) Angående pcen til moren din så er nok det beste å levere den inn til en ekspert som kan hente opp bildene igjen, for det er ikke alltid enkelt (Eller mulig) Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for tips. Men er ikke det å levere til ekspert dyrt? Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for tips. Men er ikke det å levere til ekspert dyrt? Anonymous poster hash: d5f2a...d51 Jo, det er dyrt. Det er som sagt vanskelig for meg å gi noen råd siden jeg ikke fysisk kan se på pcen din. Det høres merkelig ut at bildene er borte. Er alt annet som det skal? Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Pcen er helt som ny. Ingen ting enn det som fulgte med når man kjøpte den er der. Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Pcen er helt som ny. Ingen ting enn det som fulgte med når man kjøpte den er der. Anonymous poster hash: d5f2a...d51 Beklager, men jeg tror det beste du kan gjøre er å levere den inn for en vurdering. Da vil du også få et prisoverslag. (Med mindre du bor i Telemark, da kan vi ta en titt) Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Synd, bor ikke i Telemark. Får ta kontakt med noen her i nærheten. :-) takk for svar! Anonymous poster hash: d5f2a...d51
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Bare hyggelig. Beklager at jeg ikke kunne hjelpe deg. Anonymous poster hash: 959dd...62a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå