Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Sprakk etter ca 2,5 mnd på lavkarbo! Har spist ganske ketogent, null sukker, brød, pasta osv.. Og hva gjør jeg idag?! Kaster i meg 2 nystekte muffins, og en porsjon gele med vaniljesaus! Vært fysen på noe lenge, men har holdt meg i skinnet til nå..:/ Jaja, kansje ikke verste sprekken da, men er livredd for å havne på sukkerkjøret igjen. Lager til til barnebursdag, så det er kake, muffins, gele og is i kjøleskapet!😱 Anonymous poster hash: b697c...875
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Da er det bare å fortsette med lavkarbo i morgen:) Anonymous poster hash: 87f23...a04
Naturell Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Har spist burrito med nachochips og gulrotkake dag.... Ble invitert med ut på middag så da ble ting litt annerledes. Pytt pytt, i morgen er en ny dag og da er alt som normalt igjen. Jeg har 95% dager lavkarbo og 5 % dager med noe høyere inntak fra feks kaker eller potetgull. Du havner IKKE på sukkerkjøret etter en dag. Og om du skulle føle suget i morgen så vet du at du er sterk nok til å stå i mot. Ha en fin barnebursdag :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Blås i det. Start på nytt i morgen. Jeg sprakk fredag,lørdag og søndag... tungt å starte igjen i går, men det går fint;-)
klishe89 Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Du har ikke egentlig ødelagt noe så lenge du bare begynner på lavkarbo igjen i morgen
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Tusen takk dere!😊 Gull verdt med litt støtte👍 Og de muffinsene var så gode, at det var igrunn verdt det😉 Anonymous poster hash: b697c...875
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Tipper du ble dårlig i magen da?? Hvorfor ikke bare leve som vanlig men begrense karboen til en viss grad?! Anonymous poster hash: 23105...9f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå