Gå til innhold

beste restauranter i tromsø...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan tipse meg? Har aldri vært der før...

 

Anonymous poster hash: f35c3...533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steakers om du liker biff, yonas om du liker pizza, tangs om du liker kinamat, T om du liker tapas og Rå om du liker sushi. Velkommen! :)

Skrevet

Steakers om du liker biff, yonas om du liker pizza, tangs om du liker kinamat, T om du liker tapas og Rå om du liker sushi. Velkommen! :)

Signerer denne 😊

Skrevet

 

Steakers om du liker biff, yonas om du liker pizza, tangs om du liker kinamat, T om du liker tapas og Rå om du liker sushi. Velkommen! :)

Signerer denne 😊

Ikke Yonas! Er dere helt sprø! Er bare dritt der etter at de flytta!

 

 

 

Anonymous poster hash: 91432...a1f

Skrevet

 

 

Steakers om du liker biff, yonas om du liker pizza, tangs om du liker kinamat, T om du liker tapas og Rå om du liker sushi. Velkommen! :)

Signerer denne 😊
Ikke Yonas! Er dere helt sprø! Er bare dritt der etter at de flytta!

 

 

 

Anonymous poster hash: 91432...a1f

Tja tacopizzaen er fortsatt god synes jeg 😋 Men Hamna pizza har veeeldig god mat, men ligger ikke akkurat sentralt til 😊
Skrevet

Kaffen og kakestykket bør du ta på Aunegården!

 

Anonymous poster hash: 5c515...964

Skrevet

Tromsø har mange flotte restauranter. De beste er Emmas drømmkjøkken, Arctandria, fiskecompagniet og 4 Roser.

 

Pizza: allegro

Hamburger: Blå Rock

Skrevet

Gourmetmiddag: Emmas Drømmekjøkken.

Beste fiskerestaurant: Fiskekompaniet



Anonymous poster hash: 485f5...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...