Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Og jeg har så vondt i meg. Det er absolutt det rette å gjøre, men samvittigheten dreper meg Noen gode tips og råd?I samme slengen, hva er din beste grinesang og sipefilm? Skal deppe litt for meg selv nå! Anonymous poster hash: 8ecc1...76a
Mamma_til_2 Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Du har slått opp med mannen? Det er ett uttrykk som jeg forbinder med barneskolen! Men for og svare så Er det nok normalt og føler som du gjør det er innebygd i oss kvinner, det tar tid, film kommer jeg ikke på nå.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Du har slått opp med mannen? Det er ett uttrykk som jeg forbinder med barneskolen! Men for og svare så Er det nok normalt og føler som du gjør det er innebygd i oss kvinner, det tar tid, film kommer jeg ikke på nå. Har alltid sagt det, bortsett fra når noen er skilt og har separert seg. Slått opp eller gått fra hverandre, men har kanskje med hvor i landet man bor? Anonymous poster hash: 8ecc1...76a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 undertow med Pain of Salvation er kanskje en sang som passer ? Anonymous poster hash: 3f659...2c6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Man slår ikke opp med mannen sin, man må i så fall skille seg. En kjæreste, og til nød en samboer kan man gjøre det slutt med, å slå opp var noe man gjorde med "kjærester" i barne- og ungdomsskolen. Anonymous poster hash: 5d879...67e
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Det var da virkelig empatisk av dere å henge dere opp i formuleringen hennes !!!!!!
mamma_bergen Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Det er vondt med brudd, men om det er rett, vil det bli bedre etterhvert
Jenta30 Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Helt utrolig at det er formuleringen til HI dere henger dere opp i. Fysj! Håper det går bra med deg HI <3 Har ikke andre råd enn at du må forsøke å tilbringe tiden fremover nå på ting som gjør deg glad og som gjør deg godt. Dersom dere har barn, bruk masse tid sammen med barna. Håper du har venner og familie rundt deg som kan hjelpe deg! <3 Tiden leger alle sår! En film jeg alltid gråter av er The Notebook. Nydelig film. Tårer løsner spenninger i kroppen, så det kan gjøre godt å gråte det ut. Klem!
MammantilNurket Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Det er fælt å være den som avslutter et forhold og det er fælt å bli "dumpet". Som regel er man jo glad i sin partner selvom kjærligheten har tatt slutt og vi liker ikke å såre dem vi holder av. Til tross for at bruddet med min eks-man var ganske udramatisk var det vondt for oss begge. Huff! Jeg anbefaler "D.I.V.O.R.C.E" med Dolly Parton og "The Divine Secrets of the Yaya Sisterhood" på DVD + en bøtte Ben&Jerry's. En lur ting: Noe av det første jeg gjorde etter at min eks flyttet ut var å kjøpe nytt og superfeminint sengetøy + bytte ut alle håndklær (!) Når du har fått grått ut og samlet deg er mine beste tips som følger. 1) Tilbring mye tid med familien og med gode venninner. 2) Gjør minst en hyggelig ting for deg selv hver dag: ten lys, ta et fotbad, les en fin bok, ligg på tvers i dobbeltsengen, se på Trash-TV, bruk glamourøs solbriller selvom det regner og syng høyt til Aretha 3) Skaff deg en verktøykasse og lær deg å gjøre alle tingene mannen har fikset i huset. Mestringsfølelsen får seg en skikkelig boost! 4) Kjøp deg pent undertøy - bare for deg selv. 5) Kjøp friske blomster til deg selv hver fredag - fordi du er super! 6) Kom deg ut; kino, teater, café, pubquiz, bytur m/jentene, tangokurs eller gå tur i parken. Lykke til! Dette fikser du. Klem fra meg Endret 28. oktober 2014 av MammantilNurket
Giss Skrevet 29. oktober 2014 #10 Skrevet 29. oktober 2014 Da mannen flyttet ut i fjord sippet jeg noe enormt over Love actually. Anbefales. Man kan sippe litt men kan ikke la vær å bli litt optimist av den også. Sender en klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå