Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Hvorfor er det slik at det er akseptert at gutter leker voldsomme leker og herjer osv. De er jo bare gutter. Mens jenten min som er akkurat slik hun blir bedt om å roe seg ned, jenter skal bare være stille rosa prinsesser. Min jente er en rosa prinsesse som er veldig aktiv. Hun elsker å løpe, klarte, bli skitten, lekesloss bare helst i rosa Prinsessekjole. Er så dumt at det er slik Anonymous poster hash: 1e92d...291
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Sånn er det ikke her. Anonymous poster hash: bc128...6a6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Sånn er det ikke her. Ingen får løpe og herje inne uansett om de heter Ola eller Kari. Anonymous poster hash: 332b1...ff0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Her får alle løpe og herje like mye/lite Anonymous poster hash: d08e3...566
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå