Gå til innhold

Gutter og jenter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det slik at det er akseptert at gutter leker voldsomme leker og herjer osv. De er jo bare gutter.

Mens jenten min som er akkurat slik hun blir bedt om å roe seg ned, jenter skal bare være stille rosa prinsesser.

Min jente er en rosa prinsesse som er veldig aktiv. Hun elsker å løpe, klarte, bli skitten, lekesloss bare helst i rosa Prinsessekjole.

Er så dumt at det er slik

 

Anonymous poster hash: 1e92d...291

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det ikke her.

 

Anonymous poster hash: bc128...6a6

Skrevet

Sånn er det ikke her. Ingen får løpe og herje inne uansett om de heter Ola eller Kari.

 

Anonymous poster hash: 332b1...ff0

Skrevet

Her får alle løpe og herje like mye/lite

 

Anonymous poster hash: d08e3...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...