Gå til innhold

Gunilla Persson


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er målløs..... Dama må jo ha en alvorlig diagnose!!!!!

 

Anonymous poster hash: 33ac6...edf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha..

Ja , hu er ikke helt god stakkars !

Men Gud som jeg ler 😂😂

 

Anonymous poster hash: be468...7ce

Skrevet

Jeg synes oppriktig synd på datteren hennes. Som må leve opp til et så stort press på og måtte lykkes til å bli berømt. Da dette er det eneste som tydeligvis er det eneste som teller for henne... 



Anonymous poster hash: 589a7...3fd
Skrevet

Psykopat vil jeg kalle henne.



Anonymous poster hash: f5c8a...494
Skrevet

Hvem er det?

 

Anonymous poster hash: 04336...fcc

Skrevet

Hun er bare helt utrolig og jeg er målløs..

Skrevet

Synes forferdelig synd på datteren hennes. Stakkars jente.

Skrevet

Hun virker utrolig skummel, hadde aldri jobbet for henne i allefall!!! Hjelp..

 

Anonymous poster hash: ce69e...13f

Skrevet

Hun burde jo vært beskyttet fra seg selv den dama. Må være noe alvorlig galt med henne. Stakkars, stakkars datter som hun gjør alt for å pushe frem. Trenger ikke være psykolog for å skjønne at hun prøver å leve ut sine drømmer gjennom dattera. Hva med faren oppi dette? Hvor er han? (og hvorfor stopper han henne ikke?) Fikk rett og slett sjokk da jeg så episoden i går (ikke så ofte jeg har sette dette). Dama er jo alvorlig forstyrret! Nevner bare i samme slengen det utrolig kleien stevnemøtet med han styrtrike fyren, gud bedre meg! Tipper han ikke kunne komme seg fort nok ut døra :lol: Forresten, hav er det med hun Åsa da? HVA skjedde med leppene hennes? Hun ser jo helt sinnsyk ut!



Anonymous poster hash: 79bd2...741

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...