Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Har spottet og blødd(noen dager som en foss og andre dager blodlig utflod) i over tre uker nå. Samtidig har jeg hatt konstante menssmerter og rie lignende smerter i perioder. Fikk svar på prøvene idag og testet positivt på hpv og lette celleforandringer. Er selvsagt glad for at det ikke var alvorlige forandringer, men man skal vel ikke ha så store symptomer ved lettere Celleforandringer? Kjenner jeg er litt nervøs og usikker på hva dette egentlig betyr. Anonymous poster hash: e5442...e07
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Gir celleforandringer blødninger i det hele tatt da? Anonymous poster hash: 8b0c5...9f8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Slik jeg har forstått det så kan man få blødninger/grumset utflod og blødninger etter sex. Man trenger ikke å få det, de fleste merker ingenting. Hi Anonymous poster hash: e5442...e07
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg ville ikke automatisk trodd at det kom av celleforandringer, men du bør selvsagt nevne det for legen. Sannsynligvis er det nok bare noe kluss med syklusen Anonymous poster hash: 905c4...f3f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Det er smertene som er verst. Har også forhøyet hvite blodceller, og har time hos gynekolog om noen dager. Håper de går raskt så jeg forhåpentligvis får bekymringene ut av verden. Takk for svar. Hi Anonymous poster hash: e5442...e07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå