Gå til innhold

Dere som bor i Hamar...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer dere til å la barna gå alene til skole og fritidsaktiviteter nå? Spør med tanke på dette drapet som har skjedd. Kjenner jeg er veldig i tvil selv. Vil på den ene siden være der og passe på ungene mine, men på den andre siden vil jeg ikke skape redsel om de ikke er redde selv. Hva gjør dere?

Anonymous poster hash: b65a8...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det gjør jeg.

Dette er ikke et miljø vi ferdes i.......

Anonymous poster hash: 2489f...16b

Skrevet

Ok, vet du mer enn det som står på nettet siden du skriver at det ikke er et miljø dere ferdes i? Jeg vet kun at det (antakelig) har skjedd et drap i Hamar og at en drapsmann dermed er på frifot, og det gjør meg i tvil om det er trygt å la ungene gå alene.

Skrevet

Jeg er ikke bekymret selv om kvinnen ble funnet bare noen hundre meter fra huset vårt. Mitt barn er for lite til å gå alene, men selv har jeg vært ute og gått tur i nærområdet i kveld uten å være redd.

Anonymous poster hash: 78729...ddb

Skrevet

Jeg er ikke redd selv og ville ikke hatt noe imot å gå ute jeg heller, men er usikker på om jeg skal la ungene gå alene (skolebarn).

Skrevet

"- Den døde kvinnen har utenlandsk utseende, mørkt hår, hun hadde på seg bukser med svarte og hvite langsgående striper og en hvit halvlang jakke. Jakka har hette med pels. Hun hadde også en sort veske, ifølge politiet."

Skal ikke spekulere for mye i hva og hvorfor, nen høres ikke ut som om dette er en drapsmann som går etter barn.

Uansett syns jeg du skal følge barna dine om du syns det er litt ekkelt å sende de ut alene.

Anonymous poster hash: 78729...ddb

Skrevet

Jeg kommer til å sende ti-åringen på sykkel til skolen som vanlig i morgen. 

Anonymous poster hash: f3c97...4b7
Skrevet

Når vi bodde i Oslo gikk barnet til og fra skolen hver dag. Til tross for drap,voldtekter og overfall hver uke.

Tror du kan ta det helt med ro. Gjerningsmannen har gjort sin oppgave.

Anonymous poster hash: f39d2...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...