Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Syns det er tidlig å sende 1 klassingene min på en slik fest. Han er redd av seg og foreldre får ikke være der på festen. Noe jeg syns er rart. Står når festen starter men ikke ender i innbydelsen. Er jeg rar som syns dette er tidlig? Anonymous poster hash: 28b5d...25f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Syns det er tidlig å sende 1 klassingene min på en slik fest. Han er redd av seg og foreldre får ikke være der på festen. Noe jeg syns er rart. Står når festen starter men ikke ender i innbydelsen. Er jeg rar som syns dette er tidlig? Anonymous poster hash: 28b5d...25f Ja, jeg synes du er rar Hvis han ikke tør være der alene, så er det vel bare å spørre om du eller far kan være med? Og så får du jo bare spørre om når festen slutter. Sååååå vanskelig kan det da ikke være! Min 1. Klassing var på halloweenfest i fjor. Stor stas !! Anonymous poster hash: 09390...d60
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Ja Anonymous poster hash: 54fd3...c6c
Berta_78 Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Ja. Antar det ikke er sprit og horer der?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, du er rar. Anonymous poster hash: fdbaf...396
Elsker livet Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 I 1. klasse og gjerne de 2 årene før er det vanlig her å komme alene på fester o.l. Men er gutten litt engstelig er det sikkert mulig å tilrettelegge for han. Jeg hadde i alle fall ikke hatt problemer med det om det var jeg som arrangerte festen. Eneste en bør være obs på er om det å ta med mamma/pappa gjør det verre for gutten din. At de andre barna reagerer og han blir sett på som en pusling. Så hadde det vært mitt barn hadde jeg sannsynligvis presset han noe og heller hatt en avtale med foreldrene der at de skulle følge litt ekstra med, og forklart problemet i forkant.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Ja du er rar. Anonymous poster hash: 53099...5ed
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Her er festen på skolen og flere skoler i nærheten har det samme, det er da fra 1 klasse. Hvorfor er det tidlig å sende barna på slike fester? Her får dog foreldrene være med. Men det at det ikke står når festen avsluttes vil jeg anta er en forglemmelse og jeg ville kontaktet de voksene med ansvar for å høre denne infoen. Så kan du jo høre i forhold til om du eller far kan være med Anonymous poster hash: a5963...f9c
Superdolly Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 De gangene vi har hatt Halloweenfester har vi ikke lagt opp til at foreldre skulle være med. Rett og slett fordi det er nok jobb med en slik fest i utgangspunktet, om man ikke i tillegg må koke kaffe og servere kake og underholde 15-20 voksne i tillegg. Noe som vi ikke ville hatt plass til heller. Hadde en mamma ringt meg og spurt om det var greit at hun ble med på festen, fordi hennes sønn var litt usikker, ville jeg selvsagt sagt ja. Jeg ville også tilbydt meg å si til barna at mammaen til Per skulle være med og hjelpe til på festen og er ikke det flott? Så snilt av henne! Og så ville jeg satt deg i arbeid .
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Ja, du er rar. Det er vel vanlig at ungene går alene fra 4 års alder- og i hvertfall i 5 års alder. Her tror jeg det er dere foreldre som må begynne å jobbe med gutten deres og hans vegring for å gå uten dere. Jeg mistenker litt at det er dere foreldre som har bidratt til utryggheten ved å ikke la han prøve seg alene på ulike ting i livet. Anonymous poster hash: bcdf6...e70
januarsurprise Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Ja. Antar det ikke er sprit og horer der? fniiis.. ;-)
Jojo x3 Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Syns ikke du er rar. Jenta mi hadde heller ikke turt dette, Halloween er skummelt, spesielt for de ungene (jenta mi) som ikke tåler så mye blod, gørr og død. Jeg hadde droppet det og heller funnet på noe annet med ungen.
Mandala Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Du vet at sønnen din er redd av seg, så det er da naturlig at du vil være med. Men når du ser og vet at han er mer redd enn andre, hvordan trekker du da konklusjonen at det er rart at ikke alle foreldre er bedt?
LittLykkelig Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Ja. Antar det ikke er sprit og horer der?Hahahaha! Best. Response. Ever. 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå