Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Skal til legen i morgen men føler meg så motløs.. trenger litt svar fra dere. Hvis noen har peiling. Jeg gikk pluttselig ned 10 kg (ante det ikk før jeg stod på vekta). Jeg har mye humørsvigninger, kraftige til tider. Kraftig Hueverk, mage knip. Har hatt varierende farge og konsistens på avføring. Til og med mørk grønn. Mye mageknip og halsbrann, like før jeg spyr. Er veldig trøtt uansett hvor mye jeg sover og jeg har feber av å på. Jeg har på grunn av bilproblemer måtta gått til og fra jobb, etter det har jeg gått oppigjen 8 kg.. wtf? Veide 73 kg i august, for tre uker siden veide jeg 62 kg å nå veier jeg 70 kg.. jeg gikk ned mens jeg satt på ræva å gikk opp da jeg begynte å trene (gå til jobb) var da jeg begynte å bli syk også. Hva skjer i kroppen min? Gravid? Syk? Infeksjon? Anonymous poster hash: de68f...7b7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Min første tanke var matallergi, men det at du har gått opp i vekt igjen kan vel ikke forklares med det... Anonymous poster hash: 94933...add
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Allergi? :/ merkelige reaksjoner da.. må være noe annet Anonymous poster hash: de68f...7b7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Kan det være noe med stoffskiftet ditt? Høyt, lavt? Anonymous poster hash: 49f2c...4bd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Vet ingenting ang stoffskifte.. :/ Anonymous poster hash: de68f...7b7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Huff. Jeg må bare snakke med legen om hva han sier. :/ noen ganger er humøret mitt så dårlig at jeg ikke ser lys i tunellen. Det er så slitsomt Anonymous poster hash: de68f...7b7
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #7 Skrevet 29. oktober 2014 Hei, Hi. Hvordan gikk det hos legen i dag? Anonymous poster hash: 49f2c...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå