Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Som kom hjem fra New York i går og hadde kjøpt denne til meg: http://i.ebayimg.com/00/s/ODIwWDg2OQ==/z/SFMAAOSwGvhUIG-~/$_35.JPG
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Er det in med slike gæmmlis ruter igjen nå? *grøss* Anonymous poster hash: cb509...e3c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Så kjekt med en omtenksom mann Klassisk, fin veske Anonymous poster hash: 33848...6b6
Jordbærblomst Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Så snill mann du har! Ikke dårlig å få en ordentlig Michael Kors av sin mann! Stilfullt 😃😃😃
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Heldig for deg! Jeg hadde blitt direkte sur på min mann hvis han hadde kommet hjem med noe sånt tull. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #9 Skrevet 28. oktober 2014 Heldig for deg! Jeg hadde blitt direkte sur på min mann hvis han hadde kommet hjem med noe sånt tull. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Hvorfor det?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2014 Liker manneen din altså Jeg også Fikk også et par skinnhansker .
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Herlig med slike overraskelser Jeg ble overrasket med en slik en http://www.zalando.no/michael-michael-kors-hamilton-shopping-bag-bla-mk151a01x-502.html ved middagsbordet da vi var på cruise vinter, ble servert av servitører som sang sang for meg,haha (vi hadde vært sammen i 5 år,gift i et halvt år)! Anonymous poster hash: ec48d...f7b
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #12 Skrevet 28. oktober 2014 Herlig med slike overraskelser Jeg ble overrasket med en slik en http://www.zalando.no/michael-michael-kors-hamilton-shopping-bag-bla-mk151a01x-502.html ved middagsbordet da vi var på cruise vinter, ble servert av servitører som sang sang for meg,haha (vi hadde vært sammen i 5 år,gift i et halvt år)! Anonymous poster hash: ec48d...f7b Kjempefin Deilig med snille menn
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Herlig med slike overraskelser Jeg ble overrasket med en slik en http://www.zalando.no/michael-michael-kors-hamilton-shopping-bag-bla-mk151a01x-502.html ved middagsbordet da vi var på cruise vinter, ble servert av servitører som sang sang for meg,haha (vi hadde vært sammen i 5 år,gift i et halvt år)!Anonymous poster hash: ec48d...f7b Så kleint! Men var sikkert godt ment! Den veska var jo fin! Anonymous poster hash: cb509...e3c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Herlig med slike overraskelser Jeg ble overrasket med en slik en http://www.zalando.no/michael-michael-kors-hamilton-shopping-bag-bla-mk151a01x-502.html ved middagsbordet da vi var på cruise vinter, ble servert av servitører som sang sang for meg,haha (vi hadde vært sammen i 5 år,gift i et halvt år)!Anonymous poster hash: ec48d...f7b Så kleint! Men var sikkert godt ment! Den veska var jo fin!Anonymous poster hash: cb509...e3c overhodet ikke kleint, det var ikke bare oss to rundt bordet men familien også,haha Anonymous poster hash: ec48d...f7b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Heldig for deg! Jeg hadde blitt direkte sur på min mann hvis han hadde kommet hjem med noe sånt tull. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Hvorfor det? Når i all verden skulle jeg brukt noe sånt? Hater å bruke veske, har lommer. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Heldig for deg! Jeg hadde blitt direkte sur på min mann hvis han hadde kommet hjem med noe sånt tull. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Hvorfor det? Når i all verden skulle jeg brukt noe sånt? Hater å bruke veske, har lommer.Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 På hvilken måte mener du denne informasjonen er relevant for hi's tråd? Om du ikke bruker eller liker vesker hadde det jo vært svært dumt av mannen din å kjøpe det til deg. Nå får vi nesten regne med at hi liker vesker siden hun ble så glad, og da var mannen hennes velsog snill som kjøpte en til henne. Ikke sant? Anonymous poster hash: 243eb...fa6
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Herlig mann, men vesken var ikke min smak. Anonymous poster hash: f297f...c60
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 Les hva jeg skrev, da! Jeg sier jo at det var heldig for henne! Jeg liker menn som kommer hjem med vellykkede gaver, men hadde min mann kommet hjem med veske til meg, så hadde jeg begynt å lure. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #20 Skrevet 28. oktober 2014 Les hva jeg skrev, da! Jeg sier jo at det var heldig for henne! Jeg liker menn som kommer hjem med vellykkede gaver, men hadde min mann kommet hjem med veske til meg, så hadde jeg begynt å lure. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Denne var til ..fa6. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #22 Skrevet 28. oktober 2014 Les hva jeg skrev, da! Jeg sier jo at det var heldig for henne! Jeg liker menn som kommer hjem med vellykkede gaver, men hadde min mann kommet hjem med veske til meg, så hadde jeg begynt å lure. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Denne var til ..fa6. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Men likevel mangler det fullstendig relevans for hi's innlegg. Hun fikk en veske hun ble glad for. Snill mann osv. Du liker ikke vesker. Og så? Anonymous poster hash: 243eb...fa6
LittLykkelig Skrevet 28. oktober 2014 #23 Skrevet 28. oktober 2014 Så herlig! Fine vesker fikk dere begge to. Heldiggriser
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #24 Skrevet 29. oktober 2014 Guri.. Mye sjalusi her inne damer 😏 Anonymous poster hash: c4eb7...817
Pobie Skrevet 29. oktober 2014 #25 Skrevet 29. oktober 2014 Heldig for deg! Jeg hadde blitt direkte sur på min mann hvis han hadde kommet hjem med noe sånt tull. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Hvorfor det? Når i all verden skulle jeg brukt noe sånt? Hater å bruke veske, har lommer. Anonymous poster hash: 9fbea...ba7 Poenget er vel at mannen har kjøpt noe hun liker? Hun liker tydeligvis vesker og likte gaven og syntes det var omtenksomt. Vesken er ikke noe jeg personlig ville likt som gave, men min mann kjøper/gir gaver som JEG liker. Det er ikke HVA som ble gitt som er poenget, men at det ble gitt noe HI likte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå