Gå til innhold

Irriterer meg at jeg ble litt skuffet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 4, ikke planlagt.

Måtte fortelle det til mine foreldre i dsg av ulike årsaker. Er 12+3.

De ble ikke akkurat superglade.. ikke gratulerer en gang.

Skjønner de bekymrer seg siden vi får enda mer nå, men det blir vel vårt problem. De er ikke barnevakt ofte og tror jeg kommer til å be dem enda sjeldnere nå.

Hadde ikke forventet fyrverkeri, men et gratulerer er vel ikke mye forlangt?

Anonymous poster hash: 2b959...ff9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mennesker har bestemte meninger om hvordan de mener andre skal leve sitt liv, og de viser det tydelig dersom man tar valg som går på tvers av hva de mener.

Min ekssvigermor var sånn. Hun hadde en bestemt oppfatning av at to barn var det ideelle antall, og de gangene jeg tok opp at jeg ønsket meg en til ble det dårlig stemning (da vi hadde to).

Da jeg ble gravid med nr tre viste hun absolutt ikke gleder, heller misnøye med at vi hadde vært så ufornuftige og ulydige og trosset det hun klart hadde gitt uttrykk for at var det beste for oss.

Den dag i dag har hun et nærere forhold til de to første enn nr tre.

Noen tror dessverre de har rett til å ha medbestemmelsesrett i andres liv, og det blir tydeligvis viktigere for dem å markere misnøye enn å støtte og være positivt til stede for andre.

Skrevet

Takk😊 men mine foreldre er jo egentlig ikke i den kategorien. .. Men jubel hadde jeg ikke forventet...

Anonymous poster hash: 2b959...ff9

Skrevet

Gratulerer! :)

Kanskje det kom som et sjokk og de bare trenger litt tid til å la det synke inn? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...