Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Anonymous poster hash: b03fc...515
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Klemmer de, kysser de på hodet og kinnet, koser med de på fanget, er sammen med de osv Og selvfølgelig sier jeg at jeg er glad i de hver kveld ved leggetid! Hvorfor lurer du på det? Anonymous poster hash: 995f2...733
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Sier til de hver dag at jeg elsker de og at jeg er glad i de. Klemmer de halvt i hjel😜 og nusser på de så de blir flaue 💞💋 Kiler og lekesloss og har tid til de. Og selvsagt gir de alt de peker på og alt snop de vil ha 😜 Anonymous poster hash: 8c88f...863
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Støtter ham, veileder, gir masse kjærlighet, klare grenser, forutsigbarhet, viser han raushet, tillit, setter han foran alle andre, men viser også at jeg har mine behov. Jeg lytter masse til ham, ser han og hans utfordringer, og der prøver jeg å veilede og sette inn litt ekstra. Gir ham tro på seg selv ved å gi han utfordringer, pusher ham, lar ham ordne opp i ting selv, tar han med ut i verden og lar han bidra og mestre ting underveis. Er klassekontakt, følger opp på trening og kamp, har åpent hus for venner og andres barn.
me_87 Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Masse klemmer og kyss,å med å sette hans behov før mine egne. Sier selvsagt ofte at jeg er glad i han.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Bærer, kysser og klemmer så ofte jeg kan. Synger "lille pusekatt" hver kveld og sier at jeg elsker han ❤️ Dessverre liker han ikke kos, klem eller sang, men jeg gir ikke opp! Anonymous poster hash: 0fcab...7fe
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar Jeg fikk høre idag at jeg ikke viser nok varme for barnet, hva det betyr er jeg ikke sikker på. Min tilsynsfører fra bv kunne ikke komme med noe konkret og nå er det to uker til neste møte med Bv. Så hvis jeg gjorde noe feil så kunne jeg forbedre meg underveis og jobbe med meg selv frem til da. Men når jeg leser deres svar så ser jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil :/ Hi Anonymous poster hash: b03fc...515
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar Jeg fikk høre idag at jeg ikke viser nok varme for barnet, hva det betyr er jeg ikke sikker på. Min tilsynsfører fra bv kunne ikke komme med noe konkret og nå er det to uker til neste møte med Bv. Så hvis jeg gjorde noe feil så kunne jeg forbedre meg underveis og jobbe med meg selv frem til da. Men når jeg leser deres svar så ser jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil :/ Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Å vise varme for barnet sitt, er å lytte til og legge vekt på det barnet sier, vise interesse, la barnet styre leken, ha blikkontakt, smile, å speile barnet og dets følelser, ved for eks. vise entusiasme når barnet er entusiastisk, eller slå fast at du ser at barnet er frustrert dersom det er frustrert osv. Å vise varme er også å stryke, klemme, kysse, trøste, bysse, hysje, nynne, synge. Det er å si til barnet at du er glad i det. Anonymous poster hash: c0239...44f
smiia Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Støtter ham, veileder, gir masse kjærlighet, klare grenser, forutsigbarhet, viser han raushet, tillit, setter han foran alle andre, men viser også at jeg har mine behov. Jeg lytter masse til ham, ser han og hans utfordringer, og der prøver jeg å veilede og sette inn litt ekstra. Gir ham tro på seg selv ved å gi han utfordringer, pusher ham, lar ham ordne opp i ting selv, tar han med ut i verden og lar han bidra og mestre ting underveis. Er klassekontakt, følger opp på trening og kamp, har åpent hus for venner og andres barn. Enig med deg!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar Jeg fikk høre idag at jeg ikke viser nok varme for barnet, hva det betyr er jeg ikke sikker på. Min tilsynsfører fra bv kunne ikke komme med noe konkret og nå er det to uker til neste møte med Bv. Så hvis jeg gjorde noe feil så kunne jeg forbedre meg underveis og jobbe med meg selv frem til da. Men når jeg leser deres svar så ser jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil :/ Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Å vise varme for barnet sitt, er å lytte til og legge vekt på det barnet sier, vise interesse, la barnet styre leken, ha blikkontakt, smile, å speile barnet og dets følelser, ved for eks. vise entusiasme når barnet er entusiastisk, eller slå fast at du ser at barnet er frustrert dersom det er frustrert osv. Å vise varme er også å stryke, klemme, kysse, trøste, bysse, hysje, nynne, synge. Det er å si til barnet at du er glad i det. Anonymous poster hash: c0239...44f Takk Det var det jeg mente også og at jeg gjorde dette. Helsesøster og barnehage mener det motsatte av min tilsynsfører. Gutten er to år og først den siste måneden har dette blitt observert av kun en person. Ingen har noen gang stilt spørsmålstegn ved dette før og jeg skjønte desverre lite av det når hun ikke kunne gi meg noen konkrete eksempler. Å vente to uker for å få vite hva jeg gjør feil er noe jeg ikke vil og må da finne ut av mine egne feil. Jeg prøvde å lese meg frem, men fant ut å høre andre sine personlige opplevelser er bedre Hi Anonymous poster hash: b03fc...515
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar Jeg fikk høre idag at jeg ikke viser nok varme for barnet, hva det betyr er jeg ikke sikker på. Min tilsynsfører fra bv kunne ikke komme med noe konkret og nå er det to uker til neste møte med Bv. Så hvis jeg gjorde noe feil så kunne jeg forbedre meg underveis og jobbe med meg selv frem til da. Men når jeg leser deres svar så ser jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil :/ Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Å vise varme for barnet sitt, er å lytte til og legge vekt på det barnet sier, vise interesse, la barnet styre leken, ha blikkontakt, smile, å speile barnet og dets følelser, ved for eks. vise entusiasme når barnet er entusiastisk, eller slå fast at du ser at barnet er frustrert dersom det er frustrert osv. Å vise varme er også å stryke, klemme, kysse, trøste, bysse, hysje, nynne, synge. Det er å si til barnet at du er glad i det. Anonymous poster hash: c0239...44f Takk Det var det jeg mente også og at jeg gjorde dette. Helsesøster og barnehage mener det motsatte av min tilsynsfører. Gutten er to år og først den siste måneden har dette blitt observert av kun en person. Ingen har noen gang stilt spørsmålstegn ved dette før og jeg skjønte desverre lite av det når hun ikke kunne gi meg noen konkrete eksempler. Å vente to uker for å få vite hva jeg gjør feil er noe jeg ikke vil og må da finne ut av mine egne feil. Jeg prøvde å lese meg frem, men fant ut å høre andre sine personlige opplevelser er bedre Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Hvordan havnet du i denne situasjonen i det hele tatt? Anonymous poster hash: 14caf...21a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar Jeg fikk høre idag at jeg ikke viser nok varme for barnet, hva det betyr er jeg ikke sikker på. Min tilsynsfører fra bv kunne ikke komme med noe konkret og nå er det to uker til neste møte med Bv. Så hvis jeg gjorde noe feil så kunne jeg forbedre meg underveis og jobbe med meg selv frem til da. Men når jeg leser deres svar så ser jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil :/ Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Å vise varme for barnet sitt, er å lytte til og legge vekt på det barnet sier, vise interesse, la barnet styre leken, ha blikkontakt, smile, å speile barnet og dets følelser, ved for eks. vise entusiasme når barnet er entusiastisk, eller slå fast at du ser at barnet er frustrert dersom det er frustrert osv. Å vise varme er også å stryke, klemme, kysse, trøste, bysse, hysje, nynne, synge. Det er å si til barnet at du er glad i det. Anonymous poster hash: c0239...44f Takk Det var det jeg mente også og at jeg gjorde dette. Helsesøster og barnehage mener det motsatte av min tilsynsfører. Gutten er to år og først den siste måneden har dette blitt observert av kun en person. Ingen har noen gang stilt spørsmålstegn ved dette før og jeg skjønte desverre lite av det når hun ikke kunne gi meg noen konkrete eksempler. Å vente to uker for å få vite hva jeg gjør feil er noe jeg ikke vil og må da finne ut av mine egne feil. Jeg prøvde å lese meg frem, men fant ut å høre andre sine personlige opplevelser er bedre Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Hmmm. kinkig situasjon! Det eneste rådet jeg kan gi deg, er å være ekstra oppmerksom på å være lydhør overfor barnet, speile det masse, fokusere på blikkontakt og smil, kos dersom barnet vil. Anonymous poster hash: c0239...44f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar Jeg fikk høre idag at jeg ikke viser nok varme for barnet, hva det betyr er jeg ikke sikker på. Min tilsynsfører fra bv kunne ikke komme med noe konkret og nå er det to uker til neste møte med Bv. Så hvis jeg gjorde noe feil så kunne jeg forbedre meg underveis og jobbe med meg selv frem til da. Men når jeg leser deres svar så ser jeg virkelig ikke hva jeg gjør feil :/ Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Å vise varme for barnet sitt, er å lytte til og legge vekt på det barnet sier, vise interesse, la barnet styre leken, ha blikkontakt, smile, å speile barnet og dets følelser, ved for eks. vise entusiasme når barnet er entusiastisk, eller slå fast at du ser at barnet er frustrert dersom det er frustrert osv. Å vise varme er også å stryke, klemme, kysse, trøste, bysse, hysje, nynne, synge. Det er å si til barnet at du er glad i det. Anonymous poster hash: c0239...44f Takk Det var det jeg mente også og at jeg gjorde dette. Helsesøster og barnehage mener det motsatte av min tilsynsfører. Gutten er to år og først den siste måneden har dette blitt observert av kun en person. Ingen har noen gang stilt spørsmålstegn ved dette før og jeg skjønte desverre lite av det når hun ikke kunne gi meg noen konkrete eksempler. Å vente to uker for å få vite hva jeg gjør feil er noe jeg ikke vil og må da finne ut av mine egne feil. Jeg prøvde å lese meg frem, men fant ut å høre andre sine personlige opplevelser er bedre Hi Anonymous poster hash: b03fc...515 Hvordan havnet du i denne situasjonen i det hele tatt? Anonymous poster hash: 14caf...21a Nå handler ikke dette innlegget om det, men hvordan andre viser kjærlighet for sitt barn. Det var uannsett en anonym person som meldte som desverre ikke mente det godt. Denne personen er kjæresten til en tidligere eks der begge er narkomane og psykisk ustabile. Denne jenta har utført her verk og trusler mot min familie. Jeg tok imot råd og veiledning som ble forandret til å vurdere min omsorgsevne av Bv. På tre måneder er det kommet frem at jeg ikke viser nok varme for mitt barn vurdert på 30 timer. Jeg fikk ingen konkrete eksempler å forholde meg til og ingen mulighet til å jobbe med meg selv i de to ukene til møtet er. Så derfor spør jeg her inne for å kunne jobbe med meg selv og se situasjonen anderledes. Hi Anonymous poster hash: b03fc...515
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå