Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er ikke akkurat bortskjemt med Spa, men på fredag skal jeg altså avgårde! Det er flere ulike basseng der, og jeg har bestilt massasje. Sprader man rundt i badedrakt hele tiden (er gravid, så bikini utgår ) Jeg vil jo ikke ha massasje i vått tøy?! Går i undertøy og morgenkåpe til jeg er ferdig knadd? Anonymous poster hash: c112e...791
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Det er forskjellige regler for de spesifikke spa-ene. Jeg anbefaler å sjekke hjemmesiden deres eller ringe å spørre. Anonymous poster hash: eb0de...a44
*Yuna* Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Hvis du skal bade først så skifter du før massasjen til undertøy og badekåpe. Man får som regel alltid utdelt badekåpe, eventuelt et stort håndkle. Skal du ikke bade først, så kler du av deg rett før massasjen.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har alltid hatt på meg bikini:-) Bikinitopp uten stropper, med sånn "knekkelås" bakpå. Anonymous poster hash: e2f25...b16
Rediken Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Ofte står det info på hjemmesiden (noen spaavdelinger har egne papirtruser, men har ikke opplevd det til nå i Norge) jeg ville hatt badedrakten i spaavdelingen og tatt med tørt skift til selve behandlingen. Her er det greit med bikini som kan knyttes opp sett av god tid før behandlingen i selve spaavdelingen (etter noen behandlinger er det ikke anbefalt å bade.) Kos deg
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Ofte står det info på hjemmesiden (noen spaavdelinger har egne papirtruser, men har ikke opplevd det til nå i Norge) jeg ville hatt badedrakten i spaavdelingen og tatt med tørt skift til selve behandlingen. Her er det greit med bikini som kan knyttes opp sett av god tid før behandlingen i selve spaavdelingen (etter noen behandlinger er det ikke anbefalt å bade.) Kos deg Jeg fikk faktisk en slik truse første gangen jeg var på spa. tenkte ikke over at jeg burde dusje og ta på undertøy før jeg fikk behandlingen så kom rett fra bassenget til timen Hi.: Det er best å ta bassengene og badstuene før behandlingen så du slipper å dusje av kremene/oljen etter behandlingen. Anonymous poster hash: 8d7a1...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå