Gå til innhold

Får aldri bursdagsgave av broren min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høres smålig ut.. Men de siste årene får jeg aldri bursdagsgave.. Det er kun et par måneder mellom vår bursdag, og jeg kjøper alltid til han.

Og han spør alltid hva jeg ønsker meg (samme dag eller dagen etter bursdagen) også blir det aldri nå..

Jeg ble vel egentlig bare droppe å gi til han og men virker jeg smålig nå? Bruker jo alt fra 500kr til 1000kr..

Anonymous poster hash: 21c72...3e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke hos min bror heller. Ikke gjort det på masse år. Men jeg kjøper ikke til han heller da. Enkelt å greit.

Anonymous poster hash: 68ff4...a74

Skrevet

Vi gir ikke bursdagsgaver oss søsken i mellom. Vi ser ikke poenget med å bytte gaver. Vi har det vi trenger, alle mann.

Anonymous poster hash: 0c1dd...9c4

Skrevet

Vi kjøper ikke til hverandre. Har aldri gjort det. Veldig greit :) Kjøper julegaver da.

Anonymous poster hash: 4f2d1...7e8
Skrevet

Jeg får ikke bursdags- eller julegave av mamma. Samboeren får, men ikke jeg. 

Anonymous poster hash: c8a87...a63
Skrevet

Men inviterer du han i selskap på bursdagen?

Anonymous poster hash: 2996e...873
Skrevet

vi gjev heller ikkje til kvarandre. Synes 500 - 1000 er mykje å bruke på gebursdagsgåve til søsken, han vert sikkert glad for noko mindre.

Skrevet

Det gjerne Ikkje eg heller. Like greit. Koster fort like Mykje i porto som for sjølve gaven.

Skrevet

What, gir dere ikke bursdagsgaver til deres søsken? Kunne aldri falt meg inn å ikke gjøre det:/

Anonymous poster hash: dbcc9...a0d

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

What, gir dere ikke bursdagsgaver til deres søsken? Kunne aldri falt meg inn å ikke gjøre det:/Anonymous poster hash: dbcc9...a0d

Vi pleier å huske og sende en sms.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...