Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 For litt over en måned siden, fikk jeg operert ut en godartet svulst i hjernen. Formen er nå helt bra, og til helgen skal jeg på en stor familefest. Jeg har så lyst til å ta meg et glass vin eller noen øl. Men jeg vet ikke om det er trygt ennå. Hevelsen inni hjernen kommer nok til å være i ennå noen måneder. Noen som vet eller har noe erfaring med dette? tror dere det er trygt? (Ja jeg skal selvfølgelig høre med legen før jeg drikker, har time der på fredag, men lurer så mye at jeg bare ville høre her for morro skyld ) Anonymous poster hash: 41f0b...772
GeeGee Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Dette kan jeg ikke noe om. Men kan du ikke ringe avdelingen der du ble operert og spørre?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Dette kan jeg ikke noe om. Men kan du ikke ringe avdelingen der du ble operert og spørre? Ja det var jo en god ide Jeg ringte for et par uker siden og spurte om å få prate med noen om operasjonen, da se de at legen skulle ringe meg opp igjen. Men har fortsatt ikke hørt noe. Kanskje jeg får ringe en gang til Anonymous poster hash: 41f0b...772
GeeGee Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Dette kan jeg ikke noe om. Men kan du ikke ringe avdelingen der du ble operert og spørre?Ja det var jo en god ide Jeg ringte for et par uker siden og spurte om å få prate med noen om operasjonen, da se de at legen skulle ringe meg opp igjen. Men har fortsatt ikke hørt noe. Kanskje jeg får ringe en gang til Anonymous poster hash: 41f0b...772 Gjør det! Best å få råd fra fagpersoner Der er mulig at en sykepleier på avdelingen også kan svare på dette, de har jo sett mange pasienter med liknende operasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Dette kan jeg ikke noe om. Men kan du ikke ringe avdelingen der du ble operert og spørre?Ja det var jo en god ide Jeg ringte for et par uker siden og spurte om å få prate med noen om operasjonen, da se de at legen skulle ringe meg opp igjen. Men har fortsatt ikke hørt noe. Kanskje jeg får ringe en gang til Anonymous poster hash: 41f0b...772 Gjør det! Best å få råd fra fagpersoner Der er mulig at en sykepleier på avdelingen også kan svare på dette, de har jo sett mange pasienter med liknende operasjon. Det er sant Takk for svar Anonymous poster hash: 41f0b...772
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå