Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Vi ønsker å få til jevnlige sosiale sammenkomster i håndballgruppa til ungene....noen forslag til hva det kan være, og forslag til hvordan få inn penger til slikt? Anonymous poster hash: 0dd70...db2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 I fotballen har de avslutning til jul og til sommer. Som regel på Peppes eller som grillfest i hagen til treneren. P De mest sosiale tingene er jo cup'er, har hatt cup med overnatting og det er jo kjempefint for det sosiale. På bortekamper blir det også ofte avtalt at man stopper et sted på veien hjem, en veikro, burger king e.l. Anonymous poster hash: 6883f...065
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Ettersom de vokser til blir det forresten mer enn nok sosialt med treningene. Min 5.klassing trenger to ganger i uken og har en kamp i uken, 8.klassingen trener tre ganger i uken og har en kamp i uken, det er mer enn nok tid på idretten altså. De andre dagene gjør de lekser og er sammen med venner som har andre fritidsaktiviteter. Anonymous poster hash: 6883f...065
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jo men disse er 8 år og nettopp begynt;) Vi tenkte noe sosialt et par ganger i halvåret...er ikke så mye cuper enda. Hvordan arrangeres dette og hvem betaler? Anonymous poster hash: 0dd70...db2
Husbygger Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Min mann trener minste frøkna som er 9 år sitt fotball lag (og eldste som er 13 sitt fotball lag). Men de minste startet opp med trening i mai. Nå i høst har de hatt en trenings samling der han og jeg organiserte det. Startet kl. 10, trente i ca 2 timer før de gikk inn å skiftet og spiste lunsj. De hadde også noen aktiviteter inne på klubbhuset (vi delte de inn i grupper), en aktivitet var å se hvor høyt de kunne stable spagetti på 10 min. En annen aktivitet var å bygge noe av lego der to skulle forklare utrfa ett bilde og en skulle bygge. Så var det ut å trene litt igjen før vi spiste pizza og koste oss med film på lerret. Her betalte alle 50 kroner hver, dette dekket pizzaen som vi bestilte. Var tilbud hos pizzabakeren den uka. Lunsjen sponset mannen sin jobb, men de kan jo bare ta med matpakke. Jeg kjørte hjem og poppa popcorn til de og alle var fornøyde når de ble hentet kl. 18. Eldstemann har hatt "teambuilding" på hytta til den andre treneren. De syklet ca 2.5, hadde litt samarbeids leker og badet ute der. Grillet og koste seg og sovnet som noen steiner om kvelden. De betalte 100 kr for å dekke inn brødmat, pølser, hamburgere drikke osv. Dette krever jo litt mer av foreldre og trenere. Men er det bare sosialt dere vil få til, eller vil dere at de skal trene også?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Orkesteret pleier å dra i svømmehallen noen ganger og på en helgetur. Svømmehallen blir dekket av kiosksalg ol som foreldrene ordner med ved konserter. Turene betales av de som er med. Anonymous poster hash: d511c...bd0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for flotte tips! Tar gjerne imot flere erfaringer:) Anonymous poster hash: 0dd70...db2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå