Gå til innhold

Hvordan vite forskjellen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har prikker på kroppen som minner om vannkopper, flest på føttene og hendene, disse er også større og rødere. Det kan derfor minne litt om munn, hånd og fotsyken. Rundt munnen derimot har hun store sår med gul skorpe, noe som kjennetegner brennkopper. Hun har bra allmentilstand og virker ikke syk på noe som helt måte. Virker ikke som prikkene/sårene klør eller irriterer. Hvordan vet jeg hva det er? Jeg vil jo ikke sende en smittsom unge i bhg, men vil heller ikke bruke opp syktbarn dagene mine hvis hun egentlig kan være i bhg. Ringte til legen i dag, fikk ikke time, bare beskjed om å Google meg frem til hva det kan være. Noen med peiling på hva jeg kan gjøre? Kan jeg spørre de på apoteket feks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fink beskjed om å Google deg frem til diagnose selv? Veldig uprofesjonelt av lege. Jeg hadde ringt på nytt. Alvorlig talt, googler du lenge nok blir det jo kreft. Det sa min lege til meg.

Anonymous poster hash: 62a8a...e3b

Skrevet

Ja, jeg fikk beskjed om å Google meg frem til det selv ettersom ingen av disse trenger noen behandling. Jeg skjønner jo at de ikke kan ta inn alle på akutt-time, men likevel utrolig irriterende å ikke vite hva det er. Å det er som du sier, googler man lenge nok har man tilslutt kreft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...