Gå til innhold

Ta mandlene - barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Visst lenge at hun må ta mandlene, de er enorme, men trodde ikke det skulle skje på en god stund pga lang ventetid. Men så ble det bestemt at hun skal ta dem allerede om noen få dager pga hun er så plaget som hun er. Hjelp...! Hva skal jeg forberede meg og henne på? Hun er 7 år. Hvor vondt er det etterpå og hvor lenge? Hørtes ut på det jeg fikk vite i tlf i dag at vi blir en natt på sykehuset. Får de bra med smertestillende etterpå? Noe jeg Bør tenke på?

Anonymous poster hash: 4c3be...22f

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

De får bra med smertestillende og ALL den is til vil ha på sykehuset og hjemme etterpå. Mine To eldste fikk en ny hverdag etter operasjonen.

Skrevet

Her ble det en overraskelse at smertestillende var i form av stikkpiller, men noe anna hadde nok ikke gått. Han var på dobbel dose? og på apoteket selger de kun 10 pakk med stikkpiller uten resept og jeg fikk bare kjøpe 2 pakker. Lurer fortsatt på hvorfor ikke legen skrev ut en resept. Endte opp med å kjøre innom flere apotek.

Anonymous poster hash: 0e09e...b98
Skrevet (endret)

Min jente var 7 år når hun fjernet mandlene. Første døgn hadde hun lite vondt. Men så hadde hun mye vondt i ca 10 dager. Vårt problem var at hun nektet å ta medisin, og man bør virkelig følge det fastsatte medisin programmet. Vi lokket, forhandlet, lurte og tvang. Hun skulle ha medisin fire ganger om dagen. Det vi fikk i henne til slutt var flytende ibux, men hun skulle jo selvfølgelig ha mer. Hun fikk spise så mye is hun ville. Det var en svært tøff periode kan man si. Vi var alle utslitt. Men vet du, det var virkelig verdt det. Hun har nesten ikke vært syk etter det. Hun sover godt om natta. Hun har begynt å spise. Hun hører hva som blir sagt. Adferden hennes er blitt mye bedre, sikkert fordi hun sover men også fordi hun ikke er syk i lange perioder og blir bortskjemt. Til tross for smertene vil jeg si at det var verdt det.

Lykke til :)

Endret av geitemarken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...