Gå til innhold

Kan jeg bruke disse på jobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva jobber du med? Jeg måtte hatt bukse under.jobber i barnehage :P fine da :) forresten, jeg hadde ikke brukt så dyre plagg på jobb ;)

Skrevet

Jeg syns det kommer mest an på hvilken jobb du har. Hadde nok prøvd hvordan det ble med en bukse under, så lenge jeg ikke hadde jobb som bryllupssanger.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hva slags miljø du jobber i....

Anonymous poster hash: 32970...ce5
Skrevet

Åh, sorry, jeg har som regel kjole eller pen bukse og dressjakke på jobb, men følte at disse ble for avkledde med tynn strømpebukse, og egentlig også med en tjukkere strømpebukse, det ble for mye ben!

Skrevet

Om du ikke føler deg vel i dem på jobb skal du ikke gå i dem på jobb heller. Det synes lang vei når en kvinne føler seg ukomfortabel altså. Skal ikke gå rundt på jobb og føle seg avkledd, det blir kleint.

Skrevet

Altså; kommer jo heeeelt an på hva slags jobb du har. :-)

Jobber du på kontor går det helt fint.

Jobber du på Nordsjøen kan jeg ikke se helt at det passer inn...

Anonymous poster hash: 3f655...657
Skrevet

Om du ikke føler deg vel i dem på jobb skal du ikke gå i dem på jobb heller. Det synes lang vei når en kvinne føler seg ukomfortabel altså. Skal ikke gå rundt på jobb og føle seg avkledd, det blir kleint.

Ja, det var derfor jeg tenkte på om jeg kunne bruke dem som gensere over bukser. Har nemlig lest her et par ganger at det er heeeelt feil!

Skrevet

Så vidt jeg kunne se går de omtrent til kneet? Da burde det i utgangspunktet være helt ok, i alle fall med en tykk strømpebukse, men det er jo hva du selv føler som må være avgjørende. Selv jobber jeg på videregående skole, og er nøye med å ikke vise for mye hud. Skjørt og kjoler som går til kneet bruker jeg derimot mye, stort sett med en tett strømpebukse under.

Anonymous poster hash: 815c3...5b0
Skrevet

Du kan fint bruke de på jobb. Ville ikke hatt bukse under, men strømpebukse.

Skrevet

Ville hatt en svart tykk strømpebukse til. Jeg bruker mye kjoler, og siden jeg er lav og litt kraftig, så må jeg ha kjoler som går over kneet. Men det går jo helt fint da jeg bruker mørk tett strømpebukse.

Skrevet

Ikke i min jobb. Egner seg veldig dårlig til utendørs bruk i regnvær ;)

Anonymous poster hash: e5c2b...0b3
Skrevet

Åh, sorry, jeg har som regel kjole eller pen bukse og dressjakke på jobb, men følte at disse ble for avkledde med tynn strømpebukse, og egentlig også med en tjukkere strømpebukse, det ble for mye ben!

Synes ikke det skal være bukse under. Hva med en litt lang cardigan over og høye støvletter?

Anonymous poster hash: d6b13...f04

Skrevet

Jeg har også den , bruker 40 den strømpebukse sort , halvlang cardigan til å pumps eller lange støvletter :) jobber i det offentlige

Anonymous poster hash: 64aad...58f

Skrevet

Jeg har også den , bruker 40 den strømpebukse sort , halvlang cardigan til å pumps eller lange støvletter :) jobber i det offentlige

Anonymous poster hash: 64aad...58f

Kunne du ha linket opp til en slik cardigan? Jeg jobber også i staten :)

Skrevet

Hadde hatt tett strømpebukse og litt grove støvler. Jobber i et departement.

Anonymous poster hash: 18fa6...9b8

Skrevet

Kjempefine 👍👍 Jeg ville gått for tykk strømpebukse, i mitt kontormiljø hadde ingen reagert på det iallefall. Jeg fikk lyst på de selv..hehe.

Skrevet

Fine kjoler! Rekker de til knærne?

Anonymous poster hash: 1c81d...3ed
Skrevet

Fine kjoler! Rekker de til knærne?

Anonymous poster hash: 1c81d...3ed

Det kommer an på hvor stor kjolen er til deg. Hvis du kjøper den litt tight, kan du dra den opp litt (da får man rysjer som på en måte skjuler magen), og da blir den jo kortere. Hvis den er større og dermed henger rett ned, går den til knærne.

Skrevet

Jobber på kontor og går mye i bukse, men har hatt kjoler og det er helt ok med tykke strømper og jakker til. De var fine

Anonymous poster hash: c6a6e...436

Skrevet

Kommer an på hvordan utringningen framstår på deg, jeg synes ikke man bør vise kløft i jobbsammenheng - så sant man ikke er prostituert....

Anonymous poster hash: 53819...de5
Skrevet

Hadde brukt begge på jobb uten problemer, men nå bruker jeg alltid kjoler/skjørt på jobb (med høye heler), er regnskapsfører, på kontor.

Anonymous poster hash: 8243b...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...