Gå til innhold

Så glad! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag gikk min kjære ned på kne og spurte om vi skulle gifte oss :hjertesmil:  :hjertesmil:

Er bare så glad! Vi har vært sammen i 6 år og har to barn sammen, og kunne ikke tro at han tenkte tanken etter så mange år sammen.

I utgangspunktet har jeg ikke tenkt på giftemål, men nå som han har spurt kjenner jeg en utrolig varme og glede over å ha blitt spurt!

Så her blir det bryllup sommeren 2016!!   :sol:  :yvonne:

Anonymous poster hash: 2c4e9...4e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer og lykke til med planleggingen :D

Skrevet

Tusen takk! :D

Skrevet

Gratulerer :)

Anonymous poster hash: 7cfe6...5b7

Skrevet

Gratulerer! :D  Så spennende :)

Skrevet

Gratulerer så masse med det kommende bryllupet :D

Skrevet

Takk for det :) 

Hadde ikke trodd at jeg skulle bli så glad for at han ønsker å tilbringe resten av livet sammen med meg. Er en uvant følelse som er både spennede, overveldende og varm.

Kjenner jeg gruer meg til bryllupet da.. Hater oppmerksomhet. Vet mannen vil ha et bryllup av en viss størrelse, mens jeg ønsker et lite intimt bryllup... Helst i utlandet med bare mine aller nærmeste :s

Gruer også meg til å skrive en bryllupstale til han... Selv om jeg har mange fine ting å si så kommer det til å bli emosjonelt ;)

Spennende!

Skrevet

Så koselig:) Det kan jeg bare se langt etter å få oppleve. Vært sammen i 6 år vi også og har barn sammen.

Anonymous poster hash: bd7bc...6d5

Skrevet

Gratulerer så mye!

Må dere få et langt og lykkelig liv sammen 😊😊😊💕💕💕💕💕

Anonymous poster hash: 5d4e1...03a

Skrevet

Takk for det :) Håper at du #8 får oppleve det, spesielt siden det er det du ønsker. Jeg har aldri hatt et behov får å må oppleve det. Snarere tvert i mot, men nå som katta er ute av sekken er jeg veldig glad for at jeg har fått spørsmålet.

Virker ikke som det er like mange som igifter seg i dag som før, og man må jo virkelig ikke det. Likevel er det viktig å ha alt det juridiske på plass, spesielt med barn i bilde, så noe papir - arbeid må en jo ha og da kan ekteskap være en "enklere" løsning ;) 

Håper du like overraskende som meg får spørsmålet en dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...