Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg fullammet babyen min til for en uke siden, da begynte hun å få litt smaksprøver på grøt siden ammingen ikke gikk så bra. Jeg trenger barnevakt noen timer på formiddagen. Kan barnevakta gi henne en flaske med mme? Får ikke så mye melk ut om jeg pumper, får bare ut en liten skvett. Er det dumt siden ammingen går dårlig? Hun vil etter en 3 uker amme trøbbel bare ha den ene puppen... Noen som har tips til amming? Og er det dumt å gi henne mme når hun har barnevakt noen timer? Anonymous poster hash: 642e8...731
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg fullammet babyen min til for en uke siden, da begynte hun å få litt smaksprøver på grøt siden ammingen ikke gikk så bra. Jeg trenger barnevakt noen timer på formiddagen. Kan barnevakta gi henne en flaske med mme? Får ikke så mye melk ut om jeg pumper, får bare ut en liten skvett. Er det dumt siden ammingen går dårlig? Hun vil etter en 3 uker amme trøbbel bare ha den ene puppen... Noen som har tips til amming? Og er det dumt å gi henne mme når hun har barnevakt noen timer? Anonymous poster hash: 642e8...731 Gammel? 4 mnd? Ville gitt litt mme jeg da, men nå har jeg aldri vært opptatt av og aldri gi flaske. Anonymous poster hash: fd44d...6fc
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Kommer jo helt an på hvor gammel babyen er og om du skal være borte så lenge at du ikke kan amme først og amme igjen når du kommer hjem osv. Anonymous poster hash: 12a9f...66f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Hun er 4.5 mnd gammel. Jeg har tenkt til å amme før jeg drar, men hun er så urolig ved puppen...ammer så ofte at hun nok kommer til å bli sulten. Tenkte å kjøpe mme i tilfelle. Er snakk om 3timer ca... Anonymous poster hash: 642e8...731
Dajm Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Om hun bare vil ha den ene puppen, har du vært hos manuell terapaut eller kiropraktor? Hadde sammen problem+ at hun liksom ikke greide å holde vakum på den puppen hun ikke tok. Viste seg at hun var stiv i en halsmuskel og nakken... Ble helt fin etter noen behandlinger hos en flink kiropraktor.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Om hun bare vil ha den ene puppen, har du vært hos manuell terapaut eller kiropraktor? Hadde sammen problem+ at hun liksom ikke greide å holde vakum på den puppen hun ikke tok. Viste seg at hun var stiv i en halsmuskel og nakken... Ble helt fin etter noen behandlinger hos en flink kiropraktor. Må man få det gjennom helsestasjon? og hvordan fikser de det? tar det mange timer der for å få fiksa? Anonymous poster hash: 642e8...731
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Om hun bare vil ha den ene puppen, har du vært hos manuell terapaut eller kiropraktor? Hadde sammen problem+ at hun liksom ikke greide å holde vakum på den puppen hun ikke tok. Viste seg at hun var stiv i en halsmuskel og nakken... Ble helt fin etter noen behandlinger hos en flink kiropraktor. Må man få det gjennom helsestasjon? og hvordan fikser de det? tar det mange timer der for å få fiksa? Anonymous poster hash: 642e8...731 Du ringer jo bare en kiropraktor og bestiller time.. Og hvor lang tid det tar spørs jo hvor stiv ungen er Duh.. Anonymous poster hash: 12a9f...66f
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Om hun bare vil ha den ene puppen, har du vært hos manuell terapaut eller kiropraktor? Hadde sammen problem+ at hun liksom ikke greide å holde vakum på den puppen hun ikke tok. Viste seg at hun var stiv i en halsmuskel og nakken... Ble helt fin etter noen behandlinger hos en flink kiropraktor. Må man få det gjennom helsestasjon? og hvordan fikser de det? tar det mange timer der for å få fiksa? Anonymous poster hash: 642e8...731 Du ringer jo bare en kiropraktor og bestiller time.. Og hvor lang tid det tar spørs jo hvor stiv ungen er Duh.. Anonymous poster hash: 12a9f...66f Kanskje jeg heller burde spørre om et er noe som er gjort på noen timer, eller et problem som ofte følger ungen lengere? Og burde man ta det gjennom helsestasjon siden det er fysioterapeut at det er hjelp å få av manuell terapaut eller kiropraktor der. Okay spørsmål nå? Anonymous poster hash: 642e8...731
Dajm Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg tok direkte kontakt med kirpraktor, da jeg opplevde at manuell terapaut/fysio og helsestasjon hadde lang ventetid. Og jeg ville ha det fikset med en gang :-)Det er nok invidult hvor lang tid ting tar, men det er defintivt lurt å få skjekket barna sine om de har problemer av noe slag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå