ms.Pond Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Dette begynte som et klageinnlegg, men så tok jeg meg selv i ørene og tenkte strengt at jeg har da virkelig mye mer å være glad for enn furt, så da blir det omskriving - Junior elsker det nye rommet sitt, og har fått verdens kuleste lys (i følge han selv) som kan styres i alle regnbuens farger med bryteren på veggen - Jeg har fått ny tørketrommel, og slipper nå å gå ned en skummel kjellertrapp og bort i andre enden av huset for å tørke klær. Bekkenet er veldig lykkelig! - Jeg har fått nytt kontor, selv om det ikke står helt ferdig enda og koser meg med småting som å finne de rette estetiske detaljene osv - Vi har fått byttet ut de falmete, slitne og stygge soveromsgardinene med rullgardiner, mye mer praktisk og mye mer åpent og lyst på rommet - Jeg har verdens beste mann som har tatt nesten samtlige tunge løft alene uten å fortrekke en mine, eller skaffet seg bærehjelp der hvor ikke enmannsbæring var et alternativ. Og som er grenseløst tålmodig med en gravid fru som har merkelige ønsker og krav innimellom... - Jeg har et rotete hus om dagen, men jeg har verdens beste familie, så det balanseres fint! En feiende flott tirsdag ønskes alle krangledamene!
bIomstre Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Tirsdager kan være tunge. Her er det skikkelig vått og grått og trist i dag, men... - Vennegruppe for vesla med tegning, kakao og fyr på peisen - Pizzakveld for storesøster - Middagen lagde jeg ferdig i går - Huset er rent og ryddig - Kan dra tidlig fra jobb Og når dagens aktiviteter er ferdig tror jeg jaggu mor og far skal unne seg et glass vin
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg vil ikke kalle det tirsdagselsk, men vil nødig forsure tråden da.... - lillebror har ikke feber lenger, det har gått over til en kraftig forkjølelse - pga. sykdom har lillebror sluppet å gjøre lekser i dag, i går orket han - hunden har ikke bæsja inne på et par dager. Bare tisset. - jeg slapp å handle i dag bare for at jeg ikke gadd - jeg har fått trimmet i dag når jeg måtte spikre på hundegarden så ikke valpen skal stikke av - eldste er bedre humør enn i går kveld og i morges - jeg har ikke noen opptak å se på tv, så da kan jeg kose meg med nedlastninger av steingamle episoder av parenthood når barna ev. er i seng - besøk av verdens beste venninne på torsdag, det må få være elsk i dag - har deltatt aktivt på undersøkelser i mange år og casha de ut i gavekort på h&m så jeg har 750 kr til å bruke på bare meg på h&m en dag jeg kommer meg unna et par timer - fikk lønn i går, det var sårt tiltrengt etter shopping i dyre baner til valpen - har hvilt på sofaen i dag mens lillebror så film - kan legge meg tidlig om jeg bare vil
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 - Det regner som faen, og jeg er innendørs. - Jeg har greid å holde meg unna sjokoladen. - Jeg skal sove snart. Det var vel det idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå