Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Babyen vår har hatt noen episoder hvor hun har gulpet MASSE grøtete gulp som hun ikke helt har fått ut av munnen/opp av halsen, demed begynt å hoste skikkelig, hikste og hive etter pusten i noen sekund. Fryktelig skremmende! Er dette normalt? Flere som har opplevd det? Kan de bli kvelt av gulp? Anonymous poster hash: a2659...f21
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Noen? Anonymous poster hash: a2659...f21
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Dette bør du vel høre med helsestasjonen eller legen om? Hvis du frykter at barnet ditt skal bli kvalt, så er ikke et anonymforum stedet å spørre. Anonymous poster hash: f81cb...e3a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Venter på å få time og tenkte å høre her i mellomtiden om noen har lignende erfaring. -hi Anonymous poster hash: a2659...f21
sbf Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Min på 4mnd gjøtr også det innimellom, men han er en storgulper, så jeg må alltid sørge for at han er litt oppreist eller ligger på magen en stund etter måltid (ikke på magen med en gang da). Ellers har jeg ikke fått noen tips fra hverken fysio, manuellterapeut eller helsesøster. Gjerne post her hvis deres helsesøster vet noe mer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå