Gå til innhold

Fast føde og forkjøla baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente (7 mnd straks) har vært forkjølet nå en uke eller så. De siste tre dagene har hun hatt feber også, men den var over idag. 38,6 når vi la henne igår... mye slim nedi brystkassen, og i nesa. Sprayer nesa med saltvann noen ganger om dagen for og holde luftveiene fri. Hun brekker seg av fast føde, slik som middag. Prøvde og gi henne en skje middag igår, helt most.. Men det virker som hun nærmest satt det fast i halsen. Og jeg ble så utrolig redd :( Hun virker langt piggere idag, prøvde forsiktig og gi noen skjeer fruktmos og det gikk bra.. Grøten var helt tynn, men det ble bare noen skjeer før hun hostet av det også! Lager rare grimaser når det later til at hun setter det litt fast i halsen, eller har problemer og svelge det. Så nå er spm, er det nok og gi henne MME mens hun er forkjølet? Er det nok mat for en på 7 mnd? er det noen triks jeg kan gjøre for at forkjølelsen går fortere over? Har pute i senga, og sprayer som sagt med saltvann i nesa. Jeg synes synd i henne.. Hun virker frisk og rask ellers idag, allmentilstanden er fin. 

Anonymous poster hash: 023f9...9ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe poeng å trykke mat ned i en syk hals.

Du kan jo spørre deg selv hvor mye mat du spiser når du har influensa?

Anonymous poster hash: 31af5...111

Skrevet

Ikke noe poeng å trykke mat ned i en syk hals.

Du kan jo spørre deg selv hvor mye mat du spiser når du har influensa?

Anonymous poster hash: 31af5...111

Så det er nok og kun gi melk mens hun er litt slimete i brystkassa og snørrete? Hun har spist meget lite fast føde mens hun har vært syk. 

Anonymous poster hash: 023f9...9ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...