Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg blir satt i gang denne uka, er 37+0 i dag. De vil antakelig begynne med ballongkateter 24 timer, før det blir modningspiller i 2 døgn, så tar de evt vannet på dag 4 og gir drypp om fødselen ikke starter før. Noen som har blitt satt i gang på dette tidspunktet som vil dele sin erfaring? Jeg ble satt i gang sist jeg fødte også, men det var 1 uke over termin. Fikk kun en modningspille, så startet fødselen av seg selv. Den var kjapp, vond og intens - men helt overkommelig. Det jeg bekymrer meg mest for denne gangen er å bli gående med smertefulle maserier over flere døgn... Anonymous poster hash: 46c07...36a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Dytt... Anonymous poster hash: 46c07...36a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg ble satt igang i uke 37, men jeg var helt klar så jeg slapp de forberedelsene. Jeg fikk modningsakupunktur av jordmor to-tre ganger i uken før igangsettelse, og de gav meg sinnsykt med modningsrier/vonde kynnere. Dagen før jeg ble satt igang hadde jeg 2-3 cm åpning og var helt avflatet og moden. De satte igang fødselen ved først å ta vannet, fikk litt uregelmessige rier av det men dårlig fremgang. Fikk da riestimulerende drypp. Ungen ble født 8,5 time etter at vannet ble tatt. Var en vondt og intens fødsel men deg gikk helt greit. Hadde ingen smertelindring og var i fin form etterpå. Anonymous poster hash: cb774...682
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg ble satt i gang i uke 37. Fikk kun modningspiller hver 4 time, ingenting skjedde. Så tok de vannet og fikk så full åpning på under 1 time og barnet var ute. Intenst ! Anonymous poster hash: 9c3a4...042
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Takk for svar! Anonymous poster hash: 46c07...36a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå