Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er livredd dverger, jobber i helsevesenet og vil få STORE problemer hvis jeg får en pasient som er dverg. Ellers er klovner noe jeg også er redd for. Anonymous poster hash: 3bdfd...ed0
Bustetroll Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Så og si alt med motor!HavetSkogen om kveldenStore folkemengder SmåkrypOkser
LittLykkelig Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Akvariumsfisk, fugler, larver/meitemark.. *grøss*
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Ballonger Anonymous poster hash: ba614...ba0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Å gå opp en kjellertrapp etter at lyset er slått av. Anonymous poster hash: f902e...fca
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #6 Skrevet 28. oktober 2014 Vaksiner, blodprøver går helt fint. Anonymous poster hash: ddfea...6ca
Von Hertelhofen Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Anleggsmaskiner, spesielt gravemaskiner!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 BallongerBananfluer og knott (redd for å suge dem inn i nesa på innpust)Å gå tett forbi lastebiler og andre store kjøretøyOverfylte rom (er nok litt klaustrofobisk. Ei diger stue med mange ting kan føles pintrang, selv om et stort området av gulvet kanskje er helt åpent)Spise restemat, selv om bare er snakk om få timer, og maten har ligget i kjøleskapKjøre på nyasfaltert vei (den ser så svart, skinnende og glatt ut) Anonymous poster hash: 437f8...7cc
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 28. oktober 2014 #9 Skrevet 28. oktober 2014 Ulv, selv om jeg bor i byen så er jeg redd for at jeg skal møte på en ulv Løse hunder Gjenferd, spesielt at min far skal vise seg.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Blodtryksmåler 😁 og å måle blodtrykk 😁 Anonymous poster hash: 91624...b0b
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Ballonger Klovner Skogen, egentlig både dag og natt Havet Gjenferd Folk jeg ikke kjenner når det er mørkt
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Er redd for knapper. They freak me out Anonymous poster hash: 470f9...9c8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Åpne trapper, tenker alltid at tenk om noen står under og tar tak i beina mine wræææl Bade når jeg ikke kan se bunnen, det bunnløse mørket under meg skremmer meg noe vannvittig Anonymous poster hash: d1702...3a9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Maur Er livredd for å se en person stå utenfor vinduet mitt og se på meg selv når jeg er mage etasjer opp. og til en viss grad gravemaskiner.. Anonymous poster hash: 0fe69...351
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er også så sykt redd for dverger. (Selv om det ikke er lov å si høyt.) Anonymous poster hash: c7fb6...aa4
mamma_bergen Skrevet 28. oktober 2014 #16 Skrevet 28. oktober 2014 Bjørner..Er ingen fare for bjørn her jeg bor, men er irrasjonelt redd for dem. Er redd for havet når jeg ikke kan se bunnen. Rått kjøtt, må bruke hansker om jeg absolutt må ta i det. Og jeg er mørkeredd.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er redd for å vaske ansiktet mitt før leggetid. Hver gang jeg masser inn rensen og skyller blir jeg livredd for at hun japanske jenta fra The Grudge står bak meg med det svarte håret sitt. Jeg er over 30 år og tobarnsmor... Herregud.. Jeg forbanner den dagen jeg så den filmen. Anonymous poster hash: 9ea5d...0cb
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er ikke redd for dverger, men hadde en meget rar opplevelse for litt siden. (Siden vi er inne temaet dverger) Jeg og venninnene mine var ute og drakk litt vin på en uteplass og plutselig dukker det opp en dverg som insisterer på han er verdens beste til å massere, det ender med at han vil vise sine talenter og masserer hele venninnegjengen etter tur og orden. Han var en merkelig skrulling for og si det slik Dagen derpå hadde jeg bare noen vage minner (etter litt for mye vin) om at en dverg hadde massert meg, og måtte ha bekreftelse fra venninnene mine på at det virkelig hadde skjedd. Når det er sagt kan jeg ikke fordra tusenbeiner og ballonger som sprekker. Anonymous poster hash: 1563d...eff
Mor di! Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 (endret) Ivo Caprino-dukker - klarer ikke den dag i dag å se filemene hans. Spesielt Reve-enka var forferdelig Klovner Havet Sluker Frosker! Endret 28. oktober 2014 av Mor di!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #20 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er redd for å vaske ansiktet mitt før leggetid. Hver gang jeg masser inn rensen og skyller blir jeg livredd for at hun japanske jenta fra The Grudge står bak meg med det svarte håret sitt. Jeg er over 30 år og tobarnsmor... Herregud.. Jeg forbanner den dagen jeg så den filmen. Anonymous poster hash: 9ea5d...0cb Men herregud da, takk for ny skrekk haha Anonymous poster hash: d1702...3a9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #21 Skrevet 28. oktober 2014 Hvaler og andre store havdyr/skapninger - hva som finnes under overflaten når man er på dypt vann - å være langt ute på havet på en liten båt (ein del scenar i Kontiki og Cast Away freaker meg ut, for eks.) Anonymous poster hash: 30070...995
Gjest lillehi Skrevet 28. oktober 2014 #22 Skrevet 28. oktober 2014 Flått Det som er under vannoverflaten Båtvrak/flyvrak på havbunnen U-båter Brennmaneter Store høyder Skytevåpen Det jeg kommer på, er sikkert mer😃
CaptainHindsight Skrevet 28. oktober 2014 #23 Skrevet 28. oktober 2014 Månen. Egentlig alt i verdensrommet, sorte hull, meteoritter, etc. Havet. At det er så langt til bunnen. Har stadig mareritt om at vannet stiger opp til vinduene. Kan også bli svimmel om jeg svømmer under vann, og det ser ut som om det er for langt opp. Dragsug. Kan bli svimmel om jeg drar ut proppen av badekaret. Tornadoer. Tomme basseng. Synkehull. Ugler. Om ting er for stort og for lite på en gang. Klarer ikke forklare det, men blir helt kvalm av tanken. Også har jeg sykdomsfobi.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #24 Skrevet 28. oktober 2014 Redd for hai når jeg svømmer alene. Også i svømmebasseng... Redd for "spøkelsestimen" (er det mulig?!). Om noen lurer, så er det mellom midnatt og 01. Jeg MÅ derfor legge meg før tolv. Ikke ett over for eksempel. Redd for at armer eller føtter skal stikke utenfor sengen når jeg sover. Da kan "noen" ta på dem. Oppi sengen er det "fritt". (ubegripelig) Mørkeredd (goes without saying når dere har lest de andre tingene?) Er egentlig VELDIG rasjonell, så disse tingene er ikke så kjente. Anonymous poster hash: c97e8...436
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. oktober 2014 #25 Skrevet 28. oktober 2014 Hahaha her kjente jeg meg igjen i mange ting! Etter å ha sett The ring kunne jeg ikke vaske ansiktet mitt normalt på flere måneder, måtte såpe inn og skylle av den ene siden med det andre øyet åpent og så omvendt Og som liten (eller langt opp i tenårene) var jeg hysterisk redd for sånne høyhester, sånne svimete flygende med lange bein. Og da mener jeg HYSTERISK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå