MarianeA Skrevet 28. oktober 2014 #1 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg har fått blærekatarr og selvsagt skal jeg levere urinprøve hos lege og få råd og hjelp derifra. Men dette er noe jeg har innimellom, og det er like vondt og upassende hver gang, samt at magen blir helt i ulage av kurer med antibiotika. Er det noen kjerringråd som kan prøves og som kanskje fungerer?
MammantilNurket Skrevet 28. oktober 2014 #2 Skrevet 28. oktober 2014 Vi har en huskur: kok opp en stor kanne sterk ekte kamillete. Tøm teen i en helt ren vaskebøtte. Sett deg på bøtten med bar stump og la dampen gjøre sitt. Ellers er det superviktig å gå på toalettet og tisse både før og etter sex Lykke til og god bedring!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Tranebær! Ta tranebærkapsler om kvelden, særlig etter sex. Du må også alltid huske å tisse etter sex (all den gnissingen gnur gjerne noen bakterier opp i urinrøret så du må skylle de ut før de fester seg) Anonymous poster hash: a6908...6c2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Tranbær og c-vitamin fikk jeg faktisk beskjed fra legen min. C-vitamin forsurer miljøet til bakteriene og Tranbær hindrer at de får satt seg. Anonymous poster hash: 2c572...8f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå