Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg føler meg så kjip når mannen spør hva jeg fantaserer om. Hva er liksom vanlig? Anonymous poster hash: f7c29...27b
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 At noen vekker meg om morgen og hvisker i øret mitt: - Hey teddybear! Bare legg deg ned igjen, spre bena og dytt dyna godt i mellom, la meg massere nakken din til du sovner igjen! Vekker deg til middag✌️
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 At noen vekker meg om morgen og hvisker i øret mitt: - Hey teddybear! Bare legg deg ned igjen, spre bena og dytt dyna godt i mellom, la meg massere nakken din til du sovner igjen! Vekker deg til middag✌️Glemte det viktigste: Selvsagt mater meg med kakemann med venstrehånda og masserer meg med høyre.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 At noen vekker meg om morgen og hvisker i øret mitt: - Hey teddybear! Bare legg deg ned igjen, spre bena og dytt dyna godt i mellom, la meg massere nakken din til du sovner igjen! Vekker deg til middag✌️Glemte det viktigste: Selvsagt mater meg med kakemann med venstrehånda og masserer meg med høyre. Å du er vel 200 kg kan jeg tenke meg? Er bare smellfeite personer som har sexfantasier som inneholder mat. Anonymous poster hash: 66ceb...3f1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Den dagen jeg har lille prinsen min i armene for første gang💙💙 Anonymous poster hash: 15045...c5c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 At noen vekker meg om morgen og hvisker i øret mitt: - Hey teddybear! Bare legg deg ned igjen, spre bena og dytt dyna godt i mellom, la meg massere nakken din til du sovner igjen! Vekker deg til middag✌️Glemte det viktigste: Selvsagt mater meg med kakemann med venstrehånda og masserer meg med høyre. Å du er vel 200 kg kan jeg tenke meg?Er bare smellfeite personer som har sexfantasier som inneholder mat. Anonymous poster hash: 66ceb...3f1 Visste ikke at Grinche'n hadde sluppet ut så tidlig på året. Gjem deg til jula kommer du, grinebiter. Mat og massasje høres bra ut. Anonymous poster hash: ea73a...fc0
1-2-3 <3 Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 At noen vekker meg om morgen og hvisker i øret mitt: - Hey teddybear! Bare legg deg ned igjen, spre bena og dytt dyna godt i mellom, la meg massere nakken din til du sovner igjen! Vekker deg til middag✌️Glemte det viktigste: Selvsagt mater meg med kakemann med venstrehånda og masserer meg med høyre. Å du er vel 200 kg kan jeg tenke meg?Er bare smellfeite personer som har sexfantasier som inneholder mat. Anonymous poster hash: 66ceb...3f1 Troll!!! Jeg er ikke feit og jeg fantaserer om svineribbe januar-desember 24/7. Dessuten leste jeg ikke noe om sex i fantasien hennes, nakkemassage og kakemann fikk jeg med meg iallefall
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Tror HI mente noe seksuelt..? Vil ikke skrive noe snuskete i tråden i tilfelle det ikke var noe HI er ute etter Anonymous poster hash: ede38...07a
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 At noen vekker meg om morgen og hvisker i øret mitt: - Hey teddybear! Bare legg deg ned igjen, spre bena og dytt dyna godt i mellom, la meg massere nakken din til du sovner igjen! Vekker deg til middag✌️Glemte det viktigste: Selvsagt mater meg med kakemann med venstrehånda og masserer meg med høyre. Å du er vel 200 kg kan jeg tenke meg?Er bare smellfeite personer som har sexfantasier som inneholder mat. Anonymous poster hash: 66ceb...3f1 Jeg er nok ikke mer enn noen og 50 kg, og spiser mye kakemann😉 Min sexfantasi går rett og slett utpå å ha meg med en kakemann.Noen synder har vi vel alle😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå