Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har bare vært sammen i 3 mnd. Jeg har to barn fra før. Vi flyttet raskt sammen av diverse årsaker. Etter én mnd så fikk han panikk og flyttet hjem til ex'en sin igjen, fordi hun ba han om å komme tilbake. (Hun som gjorde det slutt). Så kom han krypende tilbake til meg etter en uke. Nå har det gått et par mnd til. Jeg får plutselig vite at han har hatt mye kontakt med ex'en sin og at de vurderte å bli sammen igjen. Han har også innrømmet dette, men sier nå at det er meg han vil ha. Han er fantastisk med mine to små barn. Han elsker barn og er en perfekt pappa. Vi har det bra sammen. Ler og har det morsomt. Jeg føler også at han forstår meg på en annen måte enn mange andre menn. Hva hadde dere gjort? Barna mine har også blitt fryktelig glad i han. Anonymous poster hash: b81c4...7d9
LittLykkelig Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Forsikret meg om at han var ferdig med eksen. Og så vurdert det. Men han høres jo unektelig litt ubesluttsom ut. Eller så vil han ha pose og sekk.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 For et mas, jeg ville ha takket for meg og ønsket lykke til videre Anonymous poster hash: dbf97...06c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Deg igjen? Nå fikk du råd om å ikke ta han tilbake og hva skjer? Nettopp det vi så ville skje! Han er ikke ferdig med eksen og du lar deg lure. Syns faktisk synd på barna dine! Du burde ta hensyn til dem og komme degbort fra denne mannen. Anonymous poster hash: cde08...498
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Siden du spør. Helt klart NEI! Anonymous poster hash: 2f183...b71
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Tenk på barna dine... Dette er ikke bra for dem! Flytte sammen etter 3 mnd når man har barn? Og i tillegg når man er så lite forelsket og alt er usikkert? Vern om barna dine og vær en god mamma. Mannen må ut og så får du de om dere kan ha et ordentlig forhold uten å bo sammen og hvor barna er beskyttet. Anonymous poster hash: 6fe55...e5b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg ville gitt han en ny sjanse. Tre måneder er veldig kort tid. Anonymous poster hash: 592a0...e9b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Elendig vurdering av deg å la han flytte inn etter 3 mnd. La han vere i fred, og sørg for at du kjenner og er saman med den neste lenge, før du introduserer han til borna. Anonymous poster hash: c4548...24b
januarsurprise Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Dette er en av grunnene til at psykologer ber foreldre vente minst et år med å inngå i nye forhold etter samlivsbrudd OG unngå å flytte sammen etter tre måneder.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Dere har vært sammen i tre måneder. Etter første måneden flyttet han tilbake til eksen, bodde hos henne i en uke før han kom tilbake til deg. Nå, to måneder etterpå finner du ut at han siste to månedene også har hatt kontakt med eksen med planer om å flytte sammen med henne enda en gang. Og nå er det plutselig bare deg han vil ha.... Fortsett forholdet om du absolutt vil ha en så ustabil mann. Men la ham for all del ikke bo sammen med deg og barna før han har bevist at det virkelig er deg han vil ha. La ham bo alene og vær kjæreste med ham i et halvt til ett år før du ev. vurderer å flytte sammen med ham igjen. Helt tydelig at han trenger å finne ut hva han vil, og det finner han ikke ut om han hele tiden vingler inn og ut av forhold mellom deg og eksen. Anonymous poster hash: 90d71...756
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Ville ikke gjort det nei.. Hvorfor sløse vekk energi på en dust du har kjent i tre måneder? Anonymous poster hash: c655a...16a
håperpåvinterbarn Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Hadde ansett det som under min verdighet å være innbytter med exen. Dessuten hadde jeg ikke latt noen flytte inn så raskt hvis jeg hadde hatt to barn, uavhengig av hvor flink han hadde vært med barna. Konklusjon? Big fat NO!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Du har jo vært her før. Alle rådet deg til å komme deg unna og nå har det skjedd igjen.Svaret er og bør være NEI! Anonymous poster hash: adf74...e69
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #14 Skrevet 28. oktober 2014 Skjønner at dere tenker sånn, men jeg vil så gjerne ha han. Han er faktisk en god mann. Anonymous poster hash: b81c4...7d9
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #15 Skrevet 28. oktober 2014 Skjønner at dere tenker sånn, men jeg vil så gjerne ha han. Han er faktisk en god mann. Anonymous poster hash: b81c4...7d9 Nei, det er han ikke. Du har vært sammen med han i 3 måneder, og han har allerede løyet til deg. Etter 3 måneder burde han fortsatt vært nyforelsket!! Anonymous poster hash: c4c3d...1a1
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #16 Skrevet 28. oktober 2014 Skjønner at dere tenker sånn, men jeg vil så gjerne ha han. Han er faktisk en god mann. Anonymous poster hash: b81c4...7d9 Da skjønner jeg ikke hvorfor du søker råd her. Anonymous poster hash: 48426...7a8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #17 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg er i grunnen veldig enig med Håperpåvinterbarn. Han er ustabil. Han vet ikke hva han vil. Han kan komme til å være med dere et år nå, og så finner han ut at han vil noe annet. Så gjør han noe annet, og når det ikke ble så bra som håpet, kommer han til deg igjen. Og du tar ham inn i varmen. Om og om igjen. Tenk på barna! Han er ikke faren deres, og du må også huske på at en far (og stefar) også skal være en god far de gangene han ikke er hjemme. Å stikke av er IKKE EN GOD FORELDER! Anonymous poster hash: 05499...341
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #18 Skrevet 28. oktober 2014 Han er ingen god mann, han er en vinglepetter som ikke aner hva han vil. Han har gjort det klart at du ikke er god nok, så er du plutselig ddt, så dr du ikke det.. Han er en idiot, ikke snill og god. Og du, du er lavmål. TENK å utsette ungene dine for dette her, mangler du litt IQ eller hva er det? Du burde skamme deg, og helt seriøst revurdere hva faen du driver med. Tenk på ungene dine flr en gangs skyld, ikke egoet ditt. Anonymous poster hash: faf47...105
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #19 Skrevet 28. oktober 2014 Du tenker ikke klart... Anonymous poster hash: adde9...54b
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #20 Skrevet 28. oktober 2014 Jeg ville ikke ha gjort det. Det er faktisk skandale at du lot en mann flytte inn med barna dine så fort, det er ingen ting annet enn ansvarsløst, uansett hva for grunner dere hadde. I tillegg er han åpenbart umoden og ustabil. Sjansen for at han fra nå av kommer til å være en perfekt familiefar er forsvinnende liten. Begrens skaden du allerede har forårsaket, og sett foten ned. Vær mamma, ikke kjærlighetssyk fjortis. Og beklager at jeg er brysk, men dette kan ikke sies på en finere måte! Anonymous poster hash: 4d909...315
Jordbærblomst Skrevet 28. oktober 2014 #21 Skrevet 28. oktober 2014 Aldri i livet! At du i det hele tatt presenterte en ny mann for barna dine så fort, er dårlig vurdering. Så skal barna dine først forholde seg til at han kommer og bor der, en mann de ikke kjenner. Så skal de plutselig forholde seg til at han er borte. Og så plutselig er han tilbake igjen?? Unnskyld, men tenker du helt klar? Dette er et ustabilt miljø for både deg og dine barn! Unnskyld igjen, men her må du bare ta deg sammen. Nei han er ikke verdt det! Det finnes fantastiske menn der ute, og du kaster bort tiden på en guttunge, som forøvrig GARANTERT vil gjøre dette igjen....og igjen...og igjen.. "Ikke hold fast i gråstein, da går du glipp av diamanter" heter det. Og ja HI, han er en kjip liten gråstein!
FrkKværner Skrevet 28. oktober 2014 #22 Skrevet 28. oktober 2014 Han har allerede fått en sjanse å forholdet har kun vart i 3mnd. Helt klart at han ikke har kommet over sin ekskjæreste enda når han holder på slik. Så nei. Hadde kvittet meg med gubben.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #23 Skrevet 28. oktober 2014 Sett barna dine først. For det første skulle de ikke ha møtt han ennå. Og de skal i hvert fall slippe en mann som flytter inn og ut. Så kvitt deg med han, og ikke gjør samme feil igjen. Anonymous poster hash: dd645...056
Queen Cersei Skrevet 28. oktober 2014 #24 Skrevet 28. oktober 2014 Selvsagt skal du ikke det! I løpet av tre måneder har han vist seg upålitelig opp til flere ganger. Egentlig burde han ikke ha fått treffe barna dine etter tre måneders forhold, men han flyttet etter hva jeg forstår inn til dere da det hadde gått mindre enn en måned. Det er,for å si det forsiktig, ikke særlig bra. Og han er ikke fantastisk med barna, han er derimot en ansvarsløs vinglepetter som dukker opp og reiser fra dem igjen. Gode omsorgspersoner gjør ikke slikt, og han (og du!) forstår åpenbart ikke hva det vil si å skulle være omsorgsperson i barns liv. Ta ansvar for ungene dine og bli kvitt denne mannen nå!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #25 Skrevet 28. oktober 2014 Presenterte du ham for dine barn etter så kort tid? Oi! Tror du vet hva du burde gjøre her... Anonymous poster hash: e7709...996
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå