Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Er misfornøyd med vognen til 1 åringen. Men er det egentlig vits i å kjøpe ny nå? Anonymous poster hash: 60edc...88e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Til de er nærmere tre. Du kan jo kjøpe en sportsvogn Anonymous poster hash: 94c5f...d58
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 I ca 2 år brukte vi vogn jevnlig. Opp til 3 år brukte vi den på ferie, 17.mai, i dyreparken o.l. Anonymous poster hash: a610c...03f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Her bruker vi enda, hun er 4,5 år. Vi tar buss fram og tilbake og for å unngå at ungen blir trødd ihjel har jeg funnet ut at det best med vogn. Folk er jo helt gale i kollektivtrafikken! Anonymous poster hash: b2ec7...593
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Kommer veldig an på bruken. Jeg ser flere barn som ser ut som de er opp mot 4 år som sitter i vogn til/fra barnehage. Og har man litt å gå til barnehage skjønner jeg godt at foreldre (/og barn) ønsker å bruke vogn. Men som nevnt over så kan du vurdere sportstrille. Og så finnes det også sykkelvogn som kan brukes som trillevogn. Men kun 1 variant jeg har sett som har rygg som kan legges ned for soving. Anonymous poster hash: b72ce...cdf
MammaStine91 Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 gutten min er 20 mnd og vi bruker nesten ikke vogn. Han vil helst gå selv og hater å sitte i vogna:p hvis man er avhengig av å gå lengre avstander så kan det jo være lurt med en enkel trille?:-)
me_87 Skrevet 27. oktober 2014 #7 Skrevet 27. oktober 2014 Jeg hadde helt klart kjøpt ny vogn ja! Sønnen min er 3 år men vognen er fortsatt god å ha når han er sliten.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Eldste er 9 og hadde nesten sittet i vogn nå om jeg sa det var greit Minsten ville knapt oppi når han var 2 - 2 1/2. Til tross for at han var nesten 1 1/2 når han kunne gå skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Synes vogn er en nødvendighet til barnet er nærmere tre år. Anonymous poster hash: 4cf73...d7e
Øyne som ser!! Skrevet 28. oktober 2014 #10 Skrevet 28. oktober 2014 Vi kjøpte en billig når den vi hadde gikk i stykker når han var 2 år. Bruker den enda til barnehagen og han er snart 4.
Miamimom Skrevet 28. oktober 2014 #11 Skrevet 28. oktober 2014 Begge mine har nektet vogn etter at de klarte å gå skikkelig selv..misunner andre når vi er i parker o.l. Men det nytter ikke. De har heldigvis vært flinke til å gå mye selv da, uten syt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #12 Skrevet 28. oktober 2014 Ville kjøpt en enkel trille. Da har du ikke kastet bort så mye penger hvis den ikke blir mye brukt, også er det enkelt å ta med på ferie o.l. Anonymous poster hash: d2b98...94c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #13 Skrevet 28. oktober 2014 Vi kjøpte ny vogn da barnet var 1 år. Hun er bare 20 måneder, så kan ikke akkurat svare på hvor lenge hun kommer til å bruke den, men vi finner den veldig nødvendig. Hun er veldig glad i å gå selv, men på lengre turer, i butikker og på kjøpesenter, i byen osv., da bruker vi alltid vogn. Hun er ikke alltid like glad i det, men vi gidder rett og slett ikke bruke 20 timer på å gå gjennom en butikk, og da med mye skriking og "nei" "nei"... "nei..." "nei!". Vi kommer tll å bruke vogn til hun ikke lengre skal klå på alt, løpe ukontrollert i butikker, og forstår at vi ikke skal granske hver millimeter av butikkgulvet, både 3 og 10 ganger. Alle hyller trengs ikke en grundig sjekk, og skal vi til venstre, skal ikke hun gå til høyre... Anonymous poster hash: 79908...90f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå