Gå til innhold

Tidlig ultralyd


alma90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har bestilt tidlig UL den 11.01 - leeeenge å vente, men siden alt var normalt sist så må vi betale selv, dermed ville ikke gubben dra før det er et menneske man ser. Jaja, han blir i allefall med, så da blir det nok mer realistisk for han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt tidlig UL den 11.01 - leeeenge å vente, men siden alt var normalt sist så må vi betale selv, dermed ville ikke gubben dra før det er et menneske man ser. Jaja, han blir i allefall med, så da blir det nok mer realistisk for han også.

Ja, det ble for lenge for meg :P Vi måtte også betale selv, men det er de 750 best brukte kronene på lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med å forskyve UL til neste mandag, da jeg er 8+3.

Kjenner at jeg skal klare å vente en uke til, for å få enda større ro om det viser seg å være bra etter enda en uke...Kommer til å være dritnervøs neste mandag...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har time neste uke, er da 7+3;) så det blir spennende, er mest spent på å høre hjertelyd slik at nervene roer seg.. bestiller nok en Tim i uke 12 før vi Gjør det offisielt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Var ikke ledig før 11.1 ... Er i uke 13 da, tror jeg. Blir lenge å vente, men spent på hvor mye man ser... Har ikke vært på tidligere enn uke 20 før... Var med usb minnebrikke der vi skal og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har vi vært på ul i dag.

Fikk se en aktiv liten krabbat som sprellet og vinket :)

Alt så bra ut, og foreløpig var det ingen tegn til hjertefeil :)

Termin ble flyttet fra 11 til 14 juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...