Gå til innhold

Tidlig ultralyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har vi sett et bankende hjerte på ul, får håpe det holder til mål :D 

Skrevet

Har bestilt tidlig UL den 11.01 - leeeenge å vente, men siden alt var normalt sist så må vi betale selv, dermed ville ikke gubben dra før det er et menneske man ser. Jaja, han blir i allefall med, så da blir det nok mer realistisk for han også.

Skrevet

Har bestilt tidlig UL den 11.01 - leeeenge å vente, men siden alt var normalt sist så må vi betale selv, dermed ville ikke gubben dra før det er et menneske man ser. Jaja, han blir i allefall med, så da blir det nok mer realistisk for han også.

Ja, det ble for lenge for meg :P Vi måtte også betale selv, men det er de 750 best brukte kronene på lenge :)

Skrevet

Her er prisene hos de vi skal til:

Før svangerskapsuke 13 : 1000,- Fra svangerskapsuke 13 : 1400,- (inkluderer USB minnebrikke).
Skrevet

Jeg endte med å forskyve UL til neste mandag, da jeg er 8+3.

Kjenner at jeg skal klare å vente en uke til, for å få enda større ro om det viser seg å være bra etter enda en uke...Kommer til å være dritnervøs neste mandag...

Skrevet

Vi har time i midten av desember, er 8+6 da - så inntil da er det bare å vente og prøve å ikke bekymre seg for mye..

Skrevet

Vi skal på ultralyd 10.12, da er jeg 8+0.

Krysser alt vi har for at lillepille har et fint bankende hjerte da!💖

Skrevet

UL utført i dag, flott bankende hjerte på et lite knøtt der inne :)

Skrevet

Har time neste uke, er da 7+3;) så det blir spennende, er mest spent på å høre hjertelyd slik at nervene roer seg.. bestiller nok en Tim i uke 12 før vi Gjør det offisielt

• 3 uker senere...
Skrevet

Var ikke ledig før 11.1 ... Er i uke 13 da, tror jeg. Blir lenge å vente, men spent på hvor mye man ser... Har ikke vært på tidligere enn uke 20 før... Var med usb minnebrikke der vi skal og :)

Skrevet

Da har jeg vært på 12ukers ultralyd :-) alt sto bra til med lille i magen! Den vinket og sprellet med armer og ben :-)

Skrevet

Var på tidlig UL i uke 8😊 herlig å se bankende hjerte og at alt er i orden👍 termin stemte veldig bra med våre beregninger😊

• 2 uker senere...
Skrevet

Da har vi vært på ul i dag.

Fikk se en aktiv liten krabbat som sprellet og vinket :)

Alt så bra ut, og foreløpig var det ingen tegn til hjertefeil :)

Termin ble flyttet fra 11 til 14 juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...