Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #26 Skrevet 28. oktober 2014 Skjønner ikke hva dere har i mot Stian, om dere ikke kjenner til han fra før av da. Likte både han og Knut Halvor, så skjønner godt at det var et vanskelig valg. Marianne burde nok fått mer tid før hun måtte velge. Gjerne en uke alene med hver av de. Trist at Tove Michelle gikk ut. Virket som en varm person. Anonymous poster hash: e88e2...193 det var inntrykket han gav av seg selv i alle episodene, så brautende og tok mye plass, prøvde tydelig å overgå de andre frierne! Og Tove michelle var veldig kontrollerende ifølge bonden, dette såg vi Glimt av da de stresset på kjøkkenet i forkant av vennebesøket! Anonymous poster hash: 38714...0b4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #27 Skrevet 28. oktober 2014 Det er litt festlig at dere får ut av det lille vi har sett av dem at Stian er feil fyr, jeg kjenner faktisk Stian, vi kommer fra samme plass og jeg veit at han er real. Jeg er ikke begeistra for fyren over hodet, han er ikke min type. Men han er snill, rettferdig og ærlig og det er veldig gode kvaliteter det i en mann. På tv har vi bare sett "moro" og "slitsomme" Stian. Og det er ganske synd for han er virkelig ikke så ovenpå. Gleder meg til å se når de drar på tur og jeg får se heimbygda mi på tv. Og ikke minst flere gamle kjente. Håper hvert fall han inviterer søskna sine på besøk. Jeg er ganske sikker på at Marianne har blitt sjarmert av både Stian og familien hans. Fin gjeng Anonymous poster hash: c1e85...279
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #28 Skrevet 28. oktober 2014 Det er litt festlig at dere får ut av det lille vi har sett av dem at Stian er feil fyr, jeg kjenner faktisk Stian, vi kommer fra samme plass og jeg veit at han er real. Jeg er ikke begeistra for fyren over hodet, han er ikke min type. Men han er snill, rettferdig og ærlig og det er veldig gode kvaliteter det i en mann. På tv har vi bare sett "moro" og "slitsomme" Stian. Og det er ganske synd for han er virkelig ikke så ovenpå. Gleder meg til å se når de drar på tur og jeg får se heimbygda mi på tv. Og ikke minst flere gamle kjente. Håper hvert fall han inviterer søskna sine på besøk. Jeg er ganske sikker på at Marianne har blitt sjarmert av både Stian og familien hans. Fin gjeng Anonymous poster hash: c1e85...279 vi får håpe du har rett, men stemmer at han har vært veldig overivrig og slitsom! Anonymous poster hash: 38714...0b4
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #29 Skrevet 28. oktober 2014 Synes han var kjempemorsom. Elsket humoren hans. Anonymous poster hash: e88e2...193
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #30 Skrevet 28. oktober 2014 Marianne og Stian er det eneste paret jeg har tro på. De virker VELDIG begeistret for hverandre! De andre derimot...liten tro på de..Det blir ihvertfall ikke noe par ut av hun Siri og han bonden. Anonymous poster hash: 80d6f...2a1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #31 Skrevet 29. oktober 2014 Hva tror dere andre? Anonymous poster hash: 80d6f...2a1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #32 Skrevet 29. oktober 2014 Skjønner ikke hva dere har i mot Stian, om dere ikke kjenner til han fra før av da. Likte både han og Knut Halvor, så skjønner godt at det var et vanskelig valg. Marianne burde nok fått mer tid før hun måtte velge. Gjerne en uke alene med hver av de. Trist at Tove Michelle gikk ut. Virket som en varm person. Anonymous poster hash: e88e2...193 det var inntrykket han gav av seg selv i alle episodene, så brautende og tok mye plass, prøvde tydelig å overgå de andre frierne! Og Tove michelle var veldig kontrollerende ifølge bonden, dette såg vi Glimt av da de stresset på kjøkkenet i forkant av vennebesøket!Anonymous poster hash: 38714...0b4 Han var omtrent den eneste som sa noe av frierne jo! De andre satt jo bare der og så ukomfortable ut. Synes ikke det er rart hun valgte han i det hele tatt. Han var jo den eneste som bød litt på seg selv og samtidig forsøkte å bli kjent med henne. Man blir jo ikke kjent hvis alle sitter og stirrer i bakken og er redd for å ta plass. Jeg synes ikke han var brautende, og jeg er ikke en person som liker mennesker som tar for mye plass. Knut Halvor virket som en god person, men virket som Stian og Marianne hadde mer kjemi rett og slett. Synes jeg da:) Anonymous poster hash: 52afd...672
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #33 Skrevet 29. oktober 2014 Hva tror dere andre? Anonymous poster hash: 80d6f...2a1 Vet ikke hva jeg tror om parene kjenner jeg. Det jeg HAR fått ut av denne serien så langt er at jeg alt for ofte får han folkedans-bonden inni hodet som går rundt å roper 'åhååiiii' og 'ditta va gama!'... 😳😳🙈 Anonymous poster hash: 7c907...2bf
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #34 Skrevet 29. oktober 2014 Hva tror dere andre? Anonymous poster hash: 80d6f...2a1 Vet ikke hva jeg tror om parene kjenner jeg. Det jeg HAR fått ut av denne serien så langt er at jeg alt for ofte får han folkedans-bonden inni hodet som går rundt å roper 'åhååiiii' og 'ditta va gama!'... Anonymous poster hash: 7c907...2bf Hahaha...gama ja. Det har jeg fått med meg også. Anonymous poster hash: 80d6f...2a1
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #35 Skrevet 29. oktober 2014 Åhååååi Anonymous poster hash: 38714...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2014 #36 Skrevet 29. oktober 2014 Skjønner ikke hva dere har i mot Stian, om dere ikke kjenner til han fra før av da. Likte både han og Knut Halvor, så skjønner godt at det var et vanskelig valg. Marianne burde nok fått mer tid før hun måtte velge. Gjerne en uke alene med hver av de. Trist at Tove Michelle gikk ut. Virket som en varm person. Anonymous poster hash: e88e2...193 det var inntrykket han gav av seg selv i alle episodene, så brautende og tok mye plass, prøvde tydelig å overgå de andre frierne!Og Tove michelle var veldig kontrollerende ifølge bonden, dette såg vi Glimt av da de stresset på kjøkkenet i forkant av vennebesøket!Anonymous poster hash: 38714...0b4 Han var omtrent den eneste som sa noe av frierne jo! De andre satt jo bare der og så ukomfortable ut. Synes ikke det er rart hun valgte han i det hele tatt. Han var jo den eneste som bød litt på seg selv og samtidig forsøkte å bli kjent med henne. Man blir jo ikke kjent hvis alle sitter og stirrer i bakken og er redd for å ta plass. Jeg synes ikke han var brautende, og jeg er ikke en person som liker mennesker som tar for mye plass. Knut Halvor virket som en god person, men virket som Stian og Marianne hadde mer kjemi rett og slett. Synes jeg da:) Anonymous poster hash: 52afd...672 Synes Stian virker som en veldig trivelig og kjekke kar, så ikke rart at hun valgte han. Anonymous poster hash: 80d6f...2a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå