Gå til innhold

Dere sykepleier/vernepleiere


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne du ha tenkt deg å vært avdelingsleder?

Hvorfor/hvorfor ikke?

 

Anonymous poster hash: 7e44c...86a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Og er det:)

 

Positive ting. Går kun dagtid. Mye ansvar og varierte arbeidsoppgaver. Utvikling.

 

Negative. Går dagtid, man blir alltids snakket om. Tar jobben med meg hjem. Travle hverdager - mye mer travelt (psykisk) enn å jobbe med pasienter.

 

Anonymous poster hash: e9c69...038

Skrevet

Takk for svar. Har tilbudet, men er svært usikker.

 

Anonymous poster hash: 7e44c...86a

Skrevet

Nei.

Har utdannelsen til det, men ville aldri jobbet som mellomleder.

Utakknemlig jobb, hvor du får svært lite kred for en heroisk innsats.

Skrevet

Ville absolutt ikke! Er ikke ledertype, ville ikke klart å tatt upopulære avgjørelser,ville ikke klart å stå presset mellom forventningene til de ansatte og ledere på et høyere nivå! Ville ikke klart å følge opp innsparinger,nedskjæringer og begrensninger i bruk av ressurser (som er en kronisk tilstand på sykehus) Og jeg ville ikke klart å stå for dn turnus halvparten er misfornøyd med.

Jeg vil nok helst bare forsvinne i mengden..

 

Anonymous poster hash: 2e93d...bd9

Skrevet

Har vært. MYE ansvar, og en lønn som overhodet ikke står i forhold. Never again.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...