Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Kunne du ha tenkt deg å vært avdelingsleder? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 7e44c...86a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Ja. Og er det:) Positive ting. Går kun dagtid. Mye ansvar og varierte arbeidsoppgaver. Utvikling. Negative. Går dagtid, man blir alltids snakket om. Tar jobben med meg hjem. Travle hverdager - mye mer travelt (psykisk) enn å jobbe med pasienter. Anonymous poster hash: e9c69...038
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Takk for svar. Har tilbudet, men er svært usikker. Anonymous poster hash: 7e44c...86a
Twintipp og himmelblå Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Nei. Har utdannelsen til det, men ville aldri jobbet som mellomleder. Utakknemlig jobb, hvor du får svært lite kred for en heroisk innsats.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Ville absolutt ikke! Er ikke ledertype, ville ikke klart å tatt upopulære avgjørelser,ville ikke klart å stå presset mellom forventningene til de ansatte og ledere på et høyere nivå! Ville ikke klart å følge opp innsparinger,nedskjæringer og begrensninger i bruk av ressurser (som er en kronisk tilstand på sykehus) Og jeg ville ikke klart å stå for dn turnus halvparten er misfornøyd med. Jeg vil nok helst bare forsvinne i mengden.. Anonymous poster hash: 2e93d...bd9
Hjertefru Skrevet 27. oktober 2014 #6 Skrevet 27. oktober 2014 Har vært. MYE ansvar, og en lønn som overhodet ikke står i forhold. Never again.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå