Gå til innhold

Dette har vi igjen til 14 november..

Anbefalte innlegg

Skrevet

10 000kr..

Det skal holde til mat og bensin. Har pr nå full tank, men må nok fylle for ca 500kr en gang til.

I tillegg har vi ikke mat for lenger enn til onsdag, så må handle nå.

Vi er to voksne og en 2åring.

Hva syns dere om det ?

Anonymous poster hash: 08030...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud, så lei jeg er sånne innlegg.

For et hån mot de med dårlig råd.

Anonymous poster hash: 7de64...738

Skrevet

Vi har 800kr i uka til en voksen og to barn i mat. +350kr/uka i bensin. Tror dere skal finne en løsning ;)

Anonymous poster hash: 59905...0f5

Skrevet

Jeg tenker aldri på penger. Men at vi skulle klart oss på 9500 kr de kommende par/tre ukene, er jeg ganske trygg på hvis ingenting uforutsett dukket opp. Skjønner ikke helt, vil du ha tips? Innspill? Det er jo ikke som om dere har noe veldig stort problem..? Er liksom bare å la være å ha hummer og champagne.

Skrevet

Jeg har ca 900kr som skal vare til 10. november.

Tar det med knusende ro fordi jeg er vant til å ha lite penger.

Dere klarer dere nok dere og!

Anonymous poster hash: a62bc...84f

Skrevet

Får bare inntrykk her.. Av at det er digre lønninger og laaave boliglån..

Derfor lurer jeg på hvordan dere egentlig ser på det å ha et slikt beløp for en gitt periode..

Anonymous poster hash: 08030...1d0

Skrevet

Hva jeg synes om det? Synes du er ubrukelig dårlig med økonomi visst du ikke klarer å disponere de pengene riktig uten innspill fra et mammaforum..

Anonymous poster hash: 9243b...eea

Skrevet

Det må være fantastisk å ha å mye penger disponibelt. Har dere det like romslig hver måned? Det må jo være en drøm.

Anonymous poster hash: 78ce6...aff

Skrevet

Herregud.

Det er masse penger!

Anonymous poster hash: 65118...991

Skrevet

Vi har 4000 til 12.november. Går helt fint, det. To voksne og ett barn.

Anonymous poster hash: 81f58...d79
Skrevet

Vi har 3000 og kun halv tank og ingen mat, vi klarer oss bra. Dere må et helt ekstremt forbruk hvis dere ikke får det til. Er det for å briefe dere skriver slik?

Anonymous poster hash: 840e7...e02

Skrevet

akkurat likt som anonym over her

Anonymous poster hash: 49ade...f63

Skrevet

Vi har 3000 og kun halv tank og ingen mat, vi klarer oss bra. Dere må et helt ekstremt forbruk hvis dere ikke får det til. Er det for å briefe dere skriver slik?

Anonymous poster hash: 840e7...e02

What she said.....

Skrevet

Har du virkelig så dårlig økonomisk sanns at du ikke aner om det holder? Stakkars deg! Bli voksen!! Spar deg en buffer så slipper du engste deg unødig

Anonymous poster hash: 2a6a3...3bc

Skrevet

Tror det skal holde ;) hvis det ikke holder, får dere gå på sosialen på NAV og si dere trenger penger til mat :( de kan ikke la folk sulte....

Anonymous poster hash: 99465...095

Skrevet

Vi har bare 50 000 kr igjen til den 10 november, tror dere det holder eller bør jeg spørre NAV om hjelp ? Må jo fylle bensin minst en gang til, handle litt inn til helga. Og jeg begynner og gråte om poden plutselig blir invitert i bursdag, hva gjør vi da ? Nei tror jammen meg jeg skal avtale en time med NAV asp !!!!

Anonymous poster hash: 38c09...844

Skrevet

Men kjære vene, det er jo bare litt over 14 dager til 14 november. Klart dere klarer dere, og dere bør ha penger å sette på sparekontoen etterpå også. Dette må være et tulleinnlegg.

Skrevet

Seriøst vi er to voksne og tre barn. Vi bruker ca 1500 på mat i uka. Og 500 på bensin i uka. Du sliter med 10.000 kr. Det er et hån mot de som faktisk må tenke på penge bruk når det kommer til alt.

Anonymous poster hash: 4c9d0...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...