Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hva gjaldt det og hvordan er stemningen i dag? Har kranglet med naboen. Ikke bra, men det skjedde. Nå er det veldig ubehagelig å møtes for å si det sånn.. Anonymous poster hash: 4bcc6...f71
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Bare en gang pga høy musikk sent på natta. Hun er veldig hyggelig, så var det ingen problem å smile og snakke med henne igjen etterpå. Men det var ikke noe stor problem vi kranglet på vet du. Det spørs om hva som skjedde mellom dere. Anonymous poster hash: 1f18d...044
beibilykke Skrevet 28. oktober 2014 #3 Skrevet 28. oktober 2014 Eeeeehhhhh... JA... men så er jeg mester på å gi en god faen og egentlig.. men ja.altså det er jo ikke spesielt hyggelig.du må nok bare bestemme def for hvordan du videre vil håndtere det og holde deg til agendaen For mitt vedkommende ble total ignorans løsning mot den ene naboen!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #4 Skrevet 28. oktober 2014 Personlig, nei. Men andre i huset har hatt store kranglar med naboen. Handla som oftest om at ho satt opp gjerde på vår eigendom, og vart sint for at vi ikkje gav litt av eigendommen våra til ho. Ho har gjort dette med alle rundt ho, eine gangen saksøskte ho faktisk eigaren av tomta, fordi han ikkje ville gje delar av tomta si til ho. Småskrullete dame. Anonymous poster hash: 047c6...458
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #5 Skrevet 28. oktober 2014 Store konflikter har vi hatt. Vi hadde tørrfisk i garasjen. Fikk klage av ene naboen på at de ikke klarte å sitte ute. I tillegg fikk jeg kjeft pga katta deres hadde STJÅLET en tørrfisk! Nå skal det nevnes at huset lå 70 meter unna garasjen vår, men postkassa deres sto rett på siden av garasjen vår... Vi fikk kjeft pga vi hadde hunder. Hundene har aldri skadet noen, men de hadde selv en hund som hadde glefset etter jenta vår på to flere ganger. Det var et trasig nabolag med konflikter mellom alle. Det var anmeldelser på den ene og den andre for små pirk. Endte med at vi flyttet. Var ikke bare pga vi fikk kjeft "hele tiden", men også pga vi hadde en nabo som var mildt sagt invaderende. Kom inn hvis vi hadde besøk, sto i vinduene å glodde inn, skremte dyra, skremte ungen... helt enkelt et nabohelvette ut av proporsjoner... Jeg sier bare stakkars folk som kjøpte huset. Anonymous poster hash: 49e12...aff
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #7 Skrevet 28. oktober 2014 Ja. Snakker ikke med dem den dag idag og heller ikke hilser på, og jeg trives med det Anonymous poster hash: f80bc...ac3
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2014 #8 Skrevet 28. oktober 2014 Jepp. Hilser ikke på, ser ikke på, og skal sette opp en diger hekk og levegg Anonymous poster hash: 05c7e...2fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå