Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Temperamentet mitt har endret seg radikalt etter jeg ble gravid. Som PMS++ . Kan eksplodere over småtteri, også overfor ungene. Får så dårlig samvittighet. Det er normal trass og litt utenom det vanlige påfunn, og jeg går i luften i stedet for å tøve det bort og avlede. Stakkars småtassene mine. (3 og5 år). Er det noe å gjøre med hormonene? Det er helt fælt etterpå for jeg vil jo ikke være slik. Anonymous poster hash: 0a437...99c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Du må heller prøve å forberede deg på situasjonene og finne gode metoder for å håndtere trass o.l. på en rasjonell måte. Du vet det jo selv, så må du prøve å la fornuften snakke selv om du kjenner sinnet komme. Evt ta en timeout for deg selv og tell til ti... Anonymous poster hash: 42b3c...84e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå