Gå til innhold

Hvor lang tid tok d fra du møtte mannen, til dere ble sammen? U/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 84a3c...8a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 år 😛

Anonymous poster hash: 7c226...bce

Skrevet

Møttes på byen, dro til han på nach og siden det kan jeg telle på en hånd hvor mange netter vi har sovet hver for oss :P og dette er 9 år og 4 barn siden... Ironisk nok vart jeg på tjukka den natten med førstemann!

Skrevet

2 uker fra vi møttes første gang til vi var offisielt sammen. Han var ikke ute etter noe seriøst sa han, to uker etter ville han flytte sammen og vi har vært sammen siden.  :fnise:

Anonymous poster hash: 93da8...b69
Skrevet

Et par timer :) Kjemien var det umiddelbart *sukk*

Skrevet

2-3 uker. Han ble sammen med venninna mi like etter å ha møtt oss på byen. De var sammen i to uker, så stjal jeg han...ikke veldig hyggelig av meg må jeg si! Kanskje ikke noe venninnemateriale men definitivt konemateriale. Siden vi så langt har fått ti år sammen synes jeg igrunn det var vært det.

Anonymous poster hash: 8fbb9...832
Skrevet

Møtte han for snart 6 år siden og etter det begynte vi bare å møtes nesten hver dag, og oppførte oss som kjærester flest :P Så vil vel si fra første gang jeg møtte han :)

Skrevet

Ble vel sammen etter 1-2 mnd med flørt.jeg skulle ikke i noe forhold🙈

Ble sammen etter 1,5 mnd forlovet vi oss giftet oss 10 år etterpå og har nå vært sammen i over 17 år

Skrevet

Halvannen måned, ca. Vi var 15 og 16. Ti år siden nå.

Anonymous poster hash: 25c9e...29a
Skrevet

1 uke. Flyttet inn uken etter det.

Anonymous poster hash: e4945...286

Skrevet

Et par timer ;) vært sammen i snart ti år nå :)

Anonymous poster hash: 57001...e45

Skrevet

Møttes på byen, dro til han på nach og siden det kan jeg telle på en hånd hvor mange netter vi har sovet hver for oss :P og dette er 9 år og 4 barn siden... Ironisk nok vart jeg på tjukka den natten med førstemann!

hvorfor er det ironisk..?

Anonymous poster hash: d3f54...5c1

Skrevet

Nesten et år.

Har 17 årsjubileum over jul :)

Anonymous poster hash: 7436e...c83

Skrevet

2 mnd. Og 9 mnd og to uker senere kom vårt første barn ;-) Og det er maaaaange år siden nå!

Skrevet

Ca 1.5 mnd.

Anonymous poster hash: b80a4...9d8

Skrevet

Samme døgn som vi møttes :P *Åh, så romantisk!* <3

Anonymous poster hash: ef275...4e1
Skrevet

Tja 1-2 uker. Da spurte jeg om vi var kjærester og ble enige om at det ville vi :)

Skrevet

Hmm... Vi flørtet først i 4-5 mnd, så datet vi i 6 mnd før vi ble offisielt sammen.

Skrevet

Møttes et år tidligere. Ingen romanse da. Møttes så igjen, og da gikk det ca 1 mnd med dating, så ble vi sammen, han flyttet inn til meg noen uker senere. Etter det har det vært oss i over 6 år.

Anonymous poster hash: 6ec25...d76

Skrevet

Bodde sammen før vi ble kjærester ;), i kollektiv da... Litt vanskelig å si akkurat hvor lang tid, men kanskje 3 mnd etter første møte. Da hadde han for lengst flyttet ut, så da var det enklere.

Anonymous poster hash: 5a9fb...11b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...