Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Anonymous poster hash: 48f3e...2b7
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Tenkte jeg skulle varme meg en kanelsnurr Anonymous poster hash: 113c3...e21
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Popcorn... Kunne tenkt meg oppkuttet frukt istedet. Ut å handle i morgen Anonymous poster hash: 4d3a2...2a3
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Rema sin cola light Anonymous poster hash: 05a08...03b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #5 Skrevet 27. oktober 2014 Ikke rart det er mye feite folk når man skal ha "kveldskos" også på mandager Anonymous poster hash: 75041...e2d
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #8 Skrevet 27. oktober 2014 Vurderer å lage meg et knekkebrød, men er på slankern så bør vel la være. Anonymous poster hash: 5e908...611
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #9 Skrevet 27. oktober 2014 Kveldsmat (Skyr og blåbær) Anonymous poster hash: 42096...f92
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #10 Skrevet 27. oktober 2014 Klementin :-) Anonymous poster hash: 2cff8...c12
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #11 Skrevet 27. oktober 2014 Ikke rart det er mye feite folk når man skal ha "kveldskos" også på mandagerAnonymous poster hash: 75041...e2d ja jøss, en kanelsnurr en mandagskveld gjør meg kjeeeempe feit! Nei, det gjør den ikke fordi jeg har gått to lange turer med bikkja i dag og da kan jeg unne meg litt kos en mandagskveld!!!!alt med måte!! Anonymous poster hash: 113c3...e21
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #12 Skrevet 27. oktober 2014 Mannen ❤️ Anonymous poster hash: 34fef...269
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #13 Skrevet 27. oktober 2014 I dag er jeg gal! Jeg har pizza. Det var 10kr marked på spar kjøpte en ferdig bunn. Brukte det jeg hadde i skap til å lage pizza, Anonymous poster hash: 26968...ba1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #14 Skrevet 27. oktober 2014 Gulrøtter og guacomole. Må få i meg litt mer fett, trener så mye styrke og raser ned i vekt. Men vanskelig å velge riktig fett.. Anonymous poster hash: f1e9c...97e
hilde og gutta Skrevet 27. oktober 2014 #16 Skrevet 27. oktober 2014 Her ble det bananasplit. 18 dager til termin, og lei.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #20 Skrevet 27. oktober 2014 3 rugsprø med omelett og en kopp te (vanilje og jordbær). Har kost meg masse med det, så nå kan jeg tydligvis bare sette meg ned å vente på å bli feit jeg da... Haha! Anonymous poster hash: 298d8...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #21 Skrevet 27. oktober 2014 Nada Anonymous poster hash: aeca3...e1f
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #22 Skrevet 27. oktober 2014 Skjønner ikke hva som er problemet med kveldskos jeg! Det er det totale næringsinntaket som teller. Anonymous poster hash: 05a08...03b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #23 Skrevet 27. oktober 2014 En potetgullpose Anonymous poster hash: 4b128...e9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå