Gå til innhold

Hva har dere som kveldskos?


Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

 

Anonymous poster hash: 48f3e...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte jeg skulle varme meg en kanelsnurr :)

 

Anonymous poster hash: 113c3...e21

Skrevet

Popcorn... Kunne tenkt meg oppkuttet frukt istedet. Ut å handle i morgen

 

Anonymous poster hash: 4d3a2...2a3

Skrevet

Rema sin cola light ;)

 

Anonymous poster hash: 05a08...03b

Skrevet

Ikke rart det er mye feite folk når man skal ha "kveldskos" også på mandager

 

Anonymous poster hash: 75041...e2d

Skrevet

Vurderer å lage meg et knekkebrød, men er på slankern så bør vel la være.

 

Anonymous poster hash: 5e908...611

Skrevet

Kveldsmat ;)

(Skyr og blåbær)

 

Anonymous poster hash: 42096...f92

Skrevet

Klementin :-)

 

Anonymous poster hash: 2cff8...c12

Skrevet

Ikke rart det er mye feite folk når man skal ha "kveldskos" også på mandagerAnonymous poster hash: 75041...e2d

ja jøss, en kanelsnurr en mandagskveld gjør meg kjeeeempe feit!

Nei, det gjør den ikke fordi jeg har gått to lange turer med bikkja i dag og da kan jeg unne meg litt kos en mandagskveld!!!!alt med måte!!

 

Anonymous poster hash: 113c3...e21

Skrevet

Mannen ❤️

 

Anonymous poster hash: 34fef...269

Skrevet

I dag er jeg gal! Jeg har pizza. Det var 10kr marked på spar kjøpte en ferdig bunn. Brukte det jeg hadde i skap til å lage pizza,

 

Anonymous poster hash: 26968...ba1

Skrevet

Gulrøtter og guacomole. Må få i meg litt mer fett, trener så mye styrke og raser ned i vekt. Men vanskelig å velge riktig fett..

 

Anonymous poster hash: f1e9c...97e

Skrevet

Her ble det bananasplit. 18 dager til termin, og lei.

Skrevet

3 rugsprø med omelett og en kopp te (vanilje og jordbær).

 

Har kost meg masse med det, så nå kan jeg tydligvis bare sette meg ned å vente på å bli feit jeg da... Haha!



Anonymous poster hash: 298d8...ddd
Skrevet

Nada ;)

 

Anonymous poster hash: aeca3...e1f

Skrevet

Skjønner ikke hva som er problemet med kveldskos jeg! Det er det totale næringsinntaket som teller.

 

Anonymous poster hash: 05a08...03b

Skrevet

En potetgullpose

 

Anonymous poster hash: 4b128...e9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...