Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Hvordan går det å jobbe turnus når barna går på skolen? Jeg jobber tre skift, helger og helligdager, og lurer på hvordan jeg skal gjøre det når datteren min begynner på skolen om tre år. Jeg har desverre tatt en utdannelse, hvor det kun er mulig å jobbe skiftarbeid, og jeg må starte helt på scratch, hvis jeg skal begynne på noe nytt. Dette bekymrer jeg meg endel for. Jeg stortrives i jobben, men tenker mye på datteren min, som tilbringer mye tid uten meg. Faren jobber dagtid, og de dagene jeg har turnusfri, eller slutter tidlig, så har jeg datteren min hjemme, eller henter tidlig i bhg. Hvordan gjør dere andre turnusmammaer det? Anonymous poster hash: 6ad20...e88
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Hvis far jobber dag, så vil vel han komme hjem til hun er ferdig på skolen? Han er vel mest sannsynlig hjemme i helger og helligdager også? Mannen min jobber offshore, og jeg jobber turnus. Det er en utfordring når mannen er borte og jeg må jobbe helg og kveld. Angrer på hele yrket og har ikke kommet frem til annen løsning enn å skaffe barnevakt de periodene. Anonymous poster hash: 4769a...e2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå