Gå til innhold

Litt sinna og lei kjenner jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstejenta mi er akkurat blitt 2 år. Da jeg gikk gravid med henne, følte jeg ofte at noe var galt! Jeg sa ifra til helsesøster og det vi tok ul. Men alle sa at alt var sånn det skulle være. Nå i ettertid viser det seg at noe har ikke vært helt slik det skulle. Da hun var 2 uker oppdaget vi at hun var skjev i nakken (favorittside). Begynte på behandling hos manuellterapaut og fysioterapaut da hun var 2 1/2 mmd. Problemene gikk fra nakke til rygg til hofter tilbake til rygg osv. Da hun var 19 1/2 mnd gikk hun for første gang. Spising av biter i mat gikk tregt.

nå er hun endelig bra i nakke og rygg, men har begynt å gå innover med bena. Og hun spiser fremdeles ikke normalt. Hun har skjev tannstilling og tygger ikke maten sin når hun spiser. Nå har helsesøster, manuellterapaut og fysioterapeut sagt at alle disse problemene er mest sannsynligvis fordi hun lå fast i magen min under graviditeten. Noe jeg følte selv under graviditet og sa ifra om! Kjenner jeg er litt lei og irritert for at jeg ikke ble hørt da jeg sa ifra om dette selv... huff. Dette ble litt langt. Beklager! Måtte få ut litt frustrasjon en plass.

Anonymous poster hash: 02f1c...1bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har lov til å være trist og lei, dette er virkelig ikke enkelt. Jeg forstår godt frustrasjonen din. Sender deg en god klem! :)

Anonymous poster hash: 0611f...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...