Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 Inkludert inngangsbilletten til parken? Anonymous poster hash: b68dd...01c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Dytt Jeg synes 2500,- pr natt er veldig dyrt, Men hvis det inkluderer billetter til parken hjelper det jo litt... Anonymous poster hash: b68dd...01c
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Sjekk ut pakkene til color line, om du har tenkt til å ta ferge. De har ofte billetter med i prisen. Jeg vil anbefale lalandia! Da er billetter til badelandet der inkludert, og det er ganske dyrt om dere har tenkt dere dit. Lalandia er fantastisk! Anonymous poster hash: c2a53...10a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har vært i Lalandia to ganger før. Elsker det! Men denne gangen skal vi reise bort uten minstemann, og da kan vi ikke bli borte så lenge. Derfor tenker vi fly, en dag i legoland, og hjem. To netter på hotell. Og da hadde jeg lyst til å leie et kult temarom på hotell legoland. Men det er jo svindyrt :/ Anonymous poster hash: b68dd...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå