Gå til innhold

Spm ang sykemelding og å avbryte den

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er syk og ringte legekontroet i dag for å forlenge sykemeldingen, ble sykemeldt på torsdag fordi jeg har ikke jobbet lenge nok for å ha krav på å bruke egenmelding. Er tilkallingsvikar og har ingen avtalte vakter denne uken, har ikke blitt ringt i dag. Men føler meg nå som det er ettermiddag bedre og tenker at om de ringer meg i morgen så vil jeg kanskje jobbe. Men sykemeldingen skal jeg hente i morgen og jeg vet ikke hvor lang den er. Kan hende at den er for bare til og med i morgen eller ut uken. Men jeg sa at jeg trenger ikke for hele uken. Om jeg er er frisk i morgen, blir oppringt ang å jobbe og har lyst, men ennå sykemeldt, hva gjør jeg da? Er jo uansett feil å være sykemeldt om man er frisk. Bare ringer jeg nav? Er de som må betale sykepengene fra og med i dag, har jobbet der lenge nok for å få sykepenger.

Anonymous poster hash: 94667...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du er frisk i morgen kan du selvsagt jobbe:)

Du melder bare fra til NAV og du kan også føre det på sykmeldingsblanketten!

Anonymous poster hash: ded90...f12

Skrevet

Dersom du er frisk i morgen kan du selvsagt jobbe:)

Du melder bare fra til NAV og du kan også føre det på sykmeldingsblanketten!

Anonymous poster hash: ded90...f12

Vet jeg kan :) Ah der kan det skrives ja. Men skal ikke den leveres helst i morgen? Om jeg ennå er syk i morgen men ikke onsdag, og sykemeldingen er f.eks ut uka. Hmm får se i morgen hvor lenge den varer.

Anonymous poster hash: 94667...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...