Gå til innhold

Jævla nabo!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet hit for noen uker siden og allerede nå har jeg fått nok av nabofaen som bor over meg. Vi har felles entre med hver vår inngangsdør og det stinker alkohol konstant! Banker på i tide og utide for å fortelle at posten er kommet, vinduet står oppe og bare vås! Nå banka faen på igjen og sto der i bar overkropp og alkoånde som få! Var noen fra jehovas vitner som ville prate med meg også, og tror du ikke den tosken klapper meg på hodet som om jeg var en unge før han stakk inn til seg selv?! Overreagerer jeg nå eller? Er gravid og hormonell, men faen heller da!!

Anonymous poster hash: 0fe44...f8e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt irritert jeg også. Hadde en familie ved siden av oss da vi bodde i leilighet som irriterte meg skikkelig. Mannen ringte på i tide og utide om de merligeste spørsmål. Ville ha passordet på internettet vi brukte og betalte for, låne penger , låne bil og prate piss. Denne familien var også litt sosial klienter. Arbeidsledige og leiligheten var full av søppel.Satt vi på terrassen for å spise, eller åpnet vi terrasse døren ropte han fra sin terrasse. Så jeg forstår frustrasjonen din godt. Jeg sluttet å åpne døra og nærmeste gjemte meg på min egen terrasse. Hadde det alltid travelt da han ville prate så etter en stund tok han hintet. Det å være høflig og småprate med naboen gjorde ting verre. På det verste ringte han på 7 ganger på en dag uten at jeg åpnet opp. Kanskje det hjelpe om du gjør det samme? Følte meg litt slem men fikk aldri fred så det måtte bare bli sånn.

Skrevet

Hjelpes, du hadde de nok litt verre da! Men godt tips, jeg skal slutte å åpne døra! Håper han tar poenget da..

Anonymous poster hash: 0fe44...f8e

Skrevet

Høres ut som han trenger en skikkelig kalddusj. Ha en bøtte med isvann klar neste gang. :P

Fra spøk til alvor, si i klart i fra at du ikke vil ha noe med han å gjøre.

Skrevet

Overreagerer kanskje litt på akkurat den klappingen på hodet da. ;)

Men her har du en nabo som ikke er helt i vater. Han har tydlig alkoholproblem og du må akseptere/ håndtere ham deretter- som en syk nabo.

Vær litt overbærende med ham, men fortell ham at du ikke ønsker at han skal banke å hos deg uten at det er noe viktig. Si at du ikke liker besøk for eksempel?

Kanskje han synest du er søt, og derfor vil ha kontakt? ;)

Lykke til i alle fall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...