siljeas Skrevet 27. oktober 2014 #1 Skrevet 27. oktober 2014 noen som har erfaring med denne bilen? om hvordan den er når den har bikket 170000 km? vi trenger større bil
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #2 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har en s-max titanium 2011 modell. Fantastisk bil!! Blir glad inni meg HVER gang jeg setter meg inn i den. Stor god plass, seter som kan reguleres, kan ha tre barneseter ved siden av hverandre og digert bagasjerom. Og er i tillegg flott å se på Kan virkelig anbefales! Anonymous poster hash: bab7a...4ca
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #3 Skrevet 27. oktober 2014 Vår er vel 6-7 år gammel og den er helt ok, hverken mer eller mindre enn det. Jeg kommer ikke til å kjøpe S-max igjen, men den fungerer godt. Den har god plass, man sitter høyt og har god oversikt. Den er ikke spesielt god på vinterføre, der har jeg hatt mye bedre biler. Anonymous poster hash: f13df...ef8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2014 #4 Skrevet 27. oktober 2014 Vi har en s-max titanium 2011 modell. Fantastisk bil!! Blir glad inni meg HVER gang jeg setter meg inn i den. Stor god plass, seter som kan reguleres, kan ha tre barneseter ved siden av hverandre og digert bagasjerom. Og er i tillegg flott å se på Kan virkelig anbefales! Anonymous poster hash: bab7a...4ca Signerer! Men, har ikke en som har gått så langt nei. Bare 40000 vår. Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe en som har gått så langt, eller... Jeg ville ikke kjøpt det. Typisk at da blir det mye reparasjoner fremmover. Kjøp heller en bil som ikke har gått så langt, og hvis dere tenker på prisen, så heller kjøp en billigere bilmodell som har gått kortere. En som har gått 170 000 kan være skikkelig sarvete, og evt mye dyre slitasjesdeler må skiftest. Anonymous poster hash: 9c3b9...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå